וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה זרבי ביקר את סולומון, בספרד דווקא החמיאו: "הלחיץ את ריאל"

מאמן שחטאר הסביר את החילוף המוקדם: "איבד יותר מדי". הישראלי הודה: "לא המשחק הכי טוב שלי". ב"מארקה" דווקא ציינו אותו לשבח

מנור סולומון ושחטאר דונייצק קיוו אמש (שלישי) לאתגר פעם נוספת את ריאל מדריד, אבל הפעם בניגוד לניצחון בבירת ספרד אשתקד, קיבלו שיעור בצניעות. הבלאנקוס הביסו אותם 0:5, וסולומון שכבש במשחק ההוא הוחלף בפיגור 1:0 במחצית, וראה את חבריו סופגים רביעייה בזמן שנותר.

מאמן שחטאר רוברטו דה זרבי מתח בסיום ביקורת על חלק משחקניו, כולל סולומון. לדבריו, הוא החליף את שחקן הכנף הישראלי בפתיחת המחצית השנייה בגלל חוסר ריכוז שלו. "איבדנו יותר מדי כדורים. סולומון ושחקנים אחרים כמו אלאן וטטה איבדו יותר מדי כדורים, וריאל מדריד קבוצה מהירה מאוד שמענישה אותך לפני שאתה מספיק למצמץ", אמר דה זרבי.

האיטלקי הוסיף ש"הטעויות ששחקני הקישור שלנו עשו לא היו אופייניות להם, וזה הרגיז אותי. כל מיני שחקנים היו מתחת לרמה שלהם היום".

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון מול שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
"לא המשחק הכי טוב שלי". סולומון מול בנזמה/רויטרס

גם סולומון התייחס לחילוף המוקדם בסיום והודה ש"זה לא היה המשחק הכי טוב שלי, וצריך לקבל את ההחלטה של המאמן. הוא זה שמכריע בסופו של דבר".

סולומון הוסיף: "היה משחק רע שלנו, ואנחנו צריכים לצפות בו שוב ולנתח מה לא עבד. אלה לא הבדלי הרמות בינינו, למרות שריאל מדריד אחת הקבוצות הטובות בעולם, עם כוכבים אדירים. רצינו לשחק את המשחק שלנו ולתקוף, אבל זה ממש לא עבד".

בתקשורת האוקראינית לא אהבו את ההתנהגות "ההיסטרית" לדבריהם של דה זרבי על הספסל, וציינו ש"החילופים שלו במחצית לא עבדו, אלא גרמו לאפקט הפוך".

בספרד, אגב, החמיאו לסולומון וב"מארקה" ציינו אותו לטובה במחצית הראשונה: "כל נגיעה שלו בכדור מעוררת חשש בריאל. גם בעונה שעברה הוא עשה להגנה של ריאל לא מעט צרות".

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון מול שחקן ריאל מדריד לוקאס ואסקס. רויטרס
גרם לו לעבוד קשה. סולומון מול לוקאס ואסקס/רויטרס

ב-ESPN הוסיפו ש"לוקאס ואסקס נאלץ לעבוד קשה במחצית הראשונה בגלל הנוכחות של מנור סולומון באגף. הניסיון להצר את צעדיו בהגנה גבה מואסקס מחיר בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully