וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק שואו בריאיון לספורט1: "יודע שאני לא במיטבי ולוקח אחריות"

מגן מנצ'סטר יונייטד בשיחה עם ניב דברת אחרי ה-5:0 המשפיל לליברפול: "מתנצל על איך שנראינו". יורגן קלופ הנרגש שיבח את סלאח: "אוהב את ההתמודדות שלו עם הרעש שיש סביבו"

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

זה נכון שמנצ'סטר יונייטד ידעה תקופות טובות יותר, אבל את מה שקרה אתמול (ראשון) באולד טראפורד אף אחד לא צפה. ליברפול ירדה להפסקה ביתרון של ארבעה שערים, דרסה 0:5 את היריבה המושבעת והשיגה את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלה על השדים האדומים.

על ההצגה ניצח, כמעט כרגיל, מוחמד סלאח שלא במקרה לדעת רבים נחשב בימים אלו לשחקן הטוב ביותר בעולם. המצרי תחילה בישל לנאבי קייטה ולא בישל או כבש את השער השני, אבל עד הסיום מצא את הרשת שלוש פעמים, כבש משחק עשירי ברציפות (הבקיע 14 שערים ברצף זה) וכולל בישולים הוא מעורב כבר ב-20 שערים ב-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. מספרים בלתי נתפסים.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. Shaun Botterill, GettyImages
"שאלתי כדי להיות בטוח". יורגן קלופ/GettyImages, Shaun Botterill

גם המאמן שלו בליברפול, יורגן קלופ, לא יכול היה להסתיר את החיוך ואמר בשיחה עם ניב דברת, שליח ספורט1 בפרמיירליג: "מה שאני אוהב במו זה איך שהוא מתמודד עם כל הרעש שכולם עושים סביבו ומדברים עליו, אבל הוא עצמו נשאר רגוע לגמרי ונהנה מכדורגל, מעריך את מה שחבריו עושים. כן, זו תקופה טובה".

על ה-0:5 ההיסטורי הוסיף המאמן: "גם אני הייתי מתאר את ההופעה הזו כ'וואו', את מה שעשינו בשליש האחרון, הגנתית והתקפתית. הלחץ הגבוה שלנו היה טוב וכך גם הסיומת. זו פעם ראשונה בהיסטוריה הארוכה של ליברפול שדבר כזה קורה, שאלתי כדי בטוח להיות אם זה אכן ככה וענו לי שזה הניצחון הכי גדול, אז כן זה הישג ענק".

צפו ביורגן קלופ ובלוק שואו בריאיון אחרי המשחק עם ניב דברת

יורגן קלופ, לוק שואו, משוחחים עם ניב דוברת אחרי ה-0:5 של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בעמדת הראיונות של ספורט1 התייצב גם מגן מנצ'סטר יונייטד, לוק שואו שלקח אחריות על יכולתו הרעה במשחקים האחרונים והודה בכנות: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולבדוק מה לא עובד ומה עשינו לא נכון, ולצערי עשינו דברים לא נכון. אין מה להססתר, גם אני לא במיטבי ואני לוקח אחריות על כך. אמשיך לעבוד קשה ואני יודע שאני צריך להוכיח את עצמי אחרי המשחקים האחרונים.

"אני מציב לעצמי סטנדרטים גבוהים ורוצה לעמוד בהם, אבל בשבועות האחרונים לא הייתי שם. עשיתי טעויות באופן אישי, אבל זה ספורט קבוצתי וכולנו נמצאים בזה יחד וצריכים להישאר מולוכדים, המשיך המגן, "לאורך השנים שלי כאן היו עליות וירידות ועכשיו אנחנו בנקודה נמוכה, כל הקבוצה, הצוות והמאמן, רק האוהדים שלנו היו מדהימים והמשיכו לעודד אותנו גם בפיגור 5:0 ואני מכבד אותם על זה ויכול רק להתנצל על איך שנראינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully