וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער השנה בעולם? צפו בגול המדהים של כרונינגן בהולנד

סיריל אנגונגה סיפק ביצוע שער מדהים עם העקב ב-0:2 על אלקמאר. בהולנד השוו לשני שערים מהעבר ונזכרו בוואן דר וארט. תואר "שער השנה" יילקח מסלאח?

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 0:5/ספורט1

מפתיחת העונה סיפק מוחמד סלאח כמה וכמה מועמדים לשער השנה בעולם, במיוחד במשחקים נגד מנצ'סטר סיטי ו-ווטפורד. עם זאת, נדמה שאתמול (ראשון) שחקן מפתיע תפס את ההובלה במירוץ עם שער ענק - סיריל אנגונגה, שחקנה של כרונינגן מהליגה ההולנדית.

הירוקים-לבנים לא רושמים עונה מוצלחת במיוחד עד כה, שכן עד אתמול הם ספרו שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון שדרדרו אותם עד לתחתית. עם זאת, אתמול נגד אלקמאר הגיע הניצוץ שהחזיר את הקבוצה למסלול. בדקה ה-20 מוחמד אל חאנקורי הגביה את הכדור לרחבה, ואנגונגה הדהים את כולם כשהניף את רגלו ובעט עם העקב לרשת בדרך ל-0:1 של קבוצתו. אגב, כרונינגן השלימה את המלאכה וניצחה 0:2 אחרי שמיכאל דה לאו הכפיל בדקה ה-70.

צפו בשער המדהים

עבור הולנדים רבים, השער של אנגונגה הזכיר שני שערים שנכבשו בעבר בליגה המקומית. הראשון היה של וילי קארבו, שב-1984 הבקיע עם העקב במדי טוונטה מול גו אהד איגלס, בעוד השני שייך לרפאל ואן דר וארט, שסיפק ב-2003 סיפק ביצוע מרשים במשחקה של אייאקס מול פיינורד.

עוד בוואלה!

"זהבי היה בלתי נראה": פ.ס.וו תחת אש אחרי התבוסה מול אייאקס

לכתבה המלאה

צפו בשער של וילי קארבו

צפו בשער של רפאל ואן דר וארט

אז האם אנגונגה אכן ראוי לתואר "שער השנה בעולם"?

  • עוד באותו נושא:
  • כרונינגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully