וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי סופג אש אחרי התבוסה: "חלש מאוד, הוא היה בלתי נראה"

החלוץ ופ.ס.וו איינדהובן ספגו 5:0 מאייאקס: "הפרש השערים אומר הכל, התבוסה לפיינורד לא הייתה מקרית". צפו בתקציר

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 0:5/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד לא לבד. יום ראשון הביא עימו את משחק העונה גם בהולנד, אך פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי ירצו לשכוח את הערב הזה במהרה, לאחר שאייאקס הלמה באורחת עם 0:5 מהדהד. אל המפגש הגיעה פ.ס.וו כשהיא רחוקה נקודה אחת מאייאקס, אך על המגרש פערי הרמות השתקפו בצורה טובה יותר מאשר בטבלה.

"לאייאקס יש רק ארבע נקודות יותר, אך הפרש השערים שלה טוב ב-30 שערים, זה אומר הכל", קבע ריק אלפרינק המסקר את פ.ס.וו, "הקיץ האחרון נתן תקווה למועדון, אבל אחרי זה דברים התדרדרו. נראה שהתבוסה לפיינורד לא הייתה מקרית".

פ.ס.וו פתחה טוב, אבל לא ניצלה את ההזדמנויות שהיו לה. "זהבי היה בלתי נראה", כתב אלפרניק, "וינסיוס וברומה עושים מה שהם יכולים אבל זה לא מספיק, גצה לא בעמדה שלו ולא רואים ממנו כלום... לזהבי הייתה הזדמנות טובה בהתחלה, אבל הוא לא השתלט טוב על הכדור".

"זהבי וויניסיוס חלשים מאוד; אין ספק שההיעדרות של גאקפו ומדואקה השפיעה - קשה מאוד לשחק בארנה כששני שחקני ההתקפה הכי טובים שלך חסרים", הוסיף פרשן ESPN מרסיאנו וינק.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לפני יוריין טימבר שחקן אייאקס. ANP Sport, GettyImages
התחילו טוב ונחלשו. זהבי מול טימבר/GettyImages, ANP Sport

האורחת הגיעה לאמסטרדם ללא קודי גאקפו ונוני מדואקה הפצועים, אך גם זה לא תירוץ לתבוסה המשפיעה. מי שבין היתר ספג ביקורות הוא השוער יואל דרומל, עליו נכתב: "הוא לא היה מספיק טוב היום, הכדורים נכנסו בצורה קלה מדי".

מנגד, אייאקס ממשיכה את התקופה החלומית בה היא נמצאת, אחרי שבשבוע שעבר גברה 0:4 בליגת האלופות על בורוסיה דורטמונד. בהולנד הודו כי פ.ס.וו התחילה טוב והייתה שווה ליריבתה עד המחצית, אך בדומה למשחק נגד השוורצגלבן, הקבוצה של אריק טן האח התעוררה אחרי זמן קצר.

שני שחקנים שלוודאי יזכרו לטובה את המשחק הם סטיבן ברחהאוס ודושאן טאדיץ'. ההולנדי, שהבקיע את הראשון, ביסס את עצמו כ"נמסיס" של איינדהובן עם שער הליגה השישי שלו נגדה - יותר מכל שחקן אחר במאה ה-21. הסרבי, שחתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, הגיע ל-100 שערים בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully