וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד ובישול לפודן, מנצ'סטר סיטי התקרבה לצ'לסי עם 1:4 על ברייטון

האלופה לא התקשתה מול ברייטון: פודן בלט, גם גונדואן ומחרז כבשו בניצחון הקליל, מקאליסטר צימק בפנדל. הפער מהפסגה צומק לשתי נקודות

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט1

בביקור הקודם שלה בברייטון, אחרי הזכייה באליפות, מנצ'סטר סיטי איבדה יתרון 2:0 ב-10 שחקנים והפסידה 3:2 אחרי רצף של שבעה ניצחונות מול השחפים. הערב (שבת) היא קיבלה שוב שערים מאותם שני כובשים, אילקאי גונדואן ופיל פודן, ולא חזרה על אותן טעויות. האלופה ניצחה 1:4 וצימקה את הפער מצ'לסי המוליכה בחזרה לשתי נקודות, כשפודן בלט עם צמד (השני מקרי) ובישול לריאד מחרז, אחרי שגונדואן כבש את הראשון באדיבות שוער המארחת. המשחק היה גמור למעשה כבר במחצית הראשונה, בה סיטי הובילה 0:3, ואלכסיס מקאליסטר רק צימק עבור ברייטון עם פנדל מוצלח בדקה ה-81. קווין דה בראונה קיבל מנוחה ושיחק רק 13 דקות כמחליף, בעוד ראחים סטרלינג לא נכלל בסגל.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם אילקאי גונדואן. רויטרס
ניצחון קל. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: הצלה מדהימה של דאנק מהקו במספרת, אחרי שז'סוס השתחרר מקוקורייה וכבר הכניע את השוער סאנצ'ס.

דקה 13: גול! סאנצ'ס עלה לכדור גובה יחד עם ז'סוס וטען לעבירה עליו, כשבינתיים סילבה הפך במספרת לעבר גונדואן שכבש מקרוב. השער אושר לאחר בדיקת VAR וזה 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 28: גול! סילבה שלח בצד שמאל את גריליש, שתוך כדי גלישה הצליח להעביר כדור רוחב לעבר פודן שגלש גם הוא ודחק פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 32: גול! ז'סוס הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה, אבל הכדור פגע בדרך בפודן וזה בעצם צמד שלו. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 81: גול! אמוופו המחליף הוכשל ברחבה על ידי אדרסון וסידר פנדל למארחת, אותו מימש מחליף אחר, מקאליסטר הארגנטינאי, למרות נגיעה של השוער. ברייטון צימקה ל-3:1.

דקה 90+5: גול! חטיפת כדור על סף הרחבה הובילה לשער נוסף, כשפודן הסיט ימינה לעבר מחרז שנכנס כמה דקות לפני כן ובעט פנימה. 1:4 למנצ'סטר סיטי.

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
גם השער השלישי נרשם לזכותו. פיל פודן/רויטרס

תוצאות המחזור התשיעי:

ארסנל - אסטון וילה 1:3
צ'לסי - נוריץ' 0:7
אברטון - ווטפורד 5:2
קריסטל פאלאס - ניוקאסל 1:1
לידס - וולבס 1:1
סאות'המפטון - ברנלי 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully