וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אמשיך לסתום פיות לאנשים שלא אוהבים אותי"

לקראת המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול (18:30, ספורט1), CR7 השיב למבקרים: "אמשיך לזכות בדברים, תפקידי להבקיע שערים ולעזור לקבוצה לנצח". רשפורד ופרד בספק אצל סולשיאר, קלופ בונה על מוחמד סלאח הלוהט, שרוצה להמשיך את הרצף

מחזור 9הסתיים24/10/2021
מנצ'סטר יונייטד
    0
    • (5) קייטה
    • (13) ז'וטה
    • (38) סלאח
    • (45) סלאח
    • (50) סלאח
    ליברפול
    תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:4/ספורט 1

    המחזור התשיעי בפרמיירליג יגיע לשיאו ביום ראשון עם קרב ענק: מנצ'סטר יונייטד ורונאלדו יארחו את ליברפול של מוחמד סלאח (18:30, ספורט1). שתי הקבוצות שרשמו ניצחונות קשים בליגת האלופות במחזור החולף, ירשמו פרק נוסף ביריבות המרה בין שני המועדונים הכי גדולים של הכדורגל האנגלי.

    שחקן מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו. Naomi Baker, GettyImages
    חגג על אטאלנטה. יחגוג גם מול ליברפול? רונאלדו/GettyImages, Naomi Baker

    מנצ'סטר יונייטד

    השדים האדומים נקלעו לפיגור של 2:0 ביתי מול אטלאנטה בליגת האלופות, אך השיגו 2:3 בזכות שער ניצחון של רונאלדו ומחצית שנייה חלומית מבחינתם. אלא שהחדשות הרעות הן שברונו פרננדש, אדריכל המהפך הזה סובל מפציעה קלה והוא בספק להתמודדות, כמו גם פרד ומרקוס רשפורד. מי שמקומו מובטח הוא רונאלדו, שממשיך לספוג ביקורות וסימני שאלה על היכולת שלו להפוך את יונייטד לקבוצה טובה יותר ולא רק לשפר את מאזן השערים שלו.

    CR7 אף התראיין לקראת המשחק ולא חשש לצאת בהצהרות ולהשיב לאלו שמבקרים אותו על מוסר העבודה שלו בכל הנוגע למשחק ההגנה: "אנחנו עוברים תקופה מאתגרת, אבל זה מועדון שקנה אותי, את רפאל וראן ואת ג'יידון סאנצ'ו ודברים לוקחים זמן, אנחנו צריכים להתקדם צעד אחר צעד. כל אחד צריך לדעת את תפקידו, ושלי זה להבקיע שערים ולעזור לקבוצה לנצח. אני גם יודע מתי הקבוצה צריכה שאעזור לה בהגנה ויש אנשים שלא רואים את זה כי הם לא אוהבים אותי. אני בן 36 וזכיתי בכל התארים, אז שאני אדאג בגלל מה שאנשים אומרים עליי? אני ישן טוב בלילה, גם כי אמשיך לסתום לכולם את הפה ולנצח".

    נתון נוסף שצריך להדאיג את סולשיאר הוא שיונייטד ספגה בכל אחד מ-12 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, הרצף הכי ארוך מאז פברואר 1964. כמו כן, יונייטד ניצחה רק פעם אחת בעשרת מפגשי הליגה האחרונים עם יריבתה הגדולה, אך גם הצליחה לסיים בתיקו שש פעמים.

    הצעה שאסור לפספס

    תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

    לכתבה המלאה
    מוחמד סלאח, קרטיס ג'ונס, ג'ורדן הנדרסון, ליברפול. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
    רצף הכיבושים שלו ייעצר באולד טראפורד? מוחמד סלאח/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

    ליברפול

    אחרי שסבלה ממכת פציעות חסרת תקדים בעונה שעברה, יורגן קלופ נהנה סוף סוף מסגל כמעט מלא בליברפול, שמעבר ליוקרה במפגש מול היריבה השנואה, רוצה לנצח כדי להמשיך להלחיץ את צ'לסי במאבק על הפסגה. המייטי רדס עלו ליתרון מהיר של 0:2 על אתלטיקו מדריד בספרד בליגת האלופות, אבל בסופו של דבר נזקקו לפנדל מדויק של מוחמד סלאח כדי לנצח אחרי שגריזמן השווה ל-2:2.

    בעוד שליברפול ניצחה את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה וכבשה בהם 13 שערים, מנצ'סטר יונייטד מעדה באולד טראפורד בשני משחקי הליגה האחרונים שלה מול אסטון וילה ואברטון ואת ליברפול לא ניצחה בבית מאז מרץ 2018, אז מרקוס רשפורד כבש צמד ב-1:2. ליברפול בלתי מנוצחת כבר 18 משחקים ברציפות בליגה, הרצף הכי ארוך כרגע באנגליה בכל הליגות הבכירות. מוחמד סלאח כבש עבורה בכל אחד מששת המחזורים האחרונים, והוא גם כבש שלושה שערים בשתי הופעות באולד טראפורד בעונה שעברה.

    עוד בראשון

    ברנטפורד - לסטר (16:00)
    ווסטהאם - טוטנהאם (16:00)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully