וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל אחרי השלושער של מאונט: "רוצים להיות תלויים בו"

צ'לסי התעללה בנוריץ' עם 0:7 מהדהד, המאמן שיבח את הקשר שהשכיח את חסרונם של ורנר ולוקאקו הפצועים: "אני אוהב את הסגנון שלו, הוא בחור מדהים ושחקן ברמה הכי גבוהה"

תקציר: צ'לסי - נוריץ' 0:7/ספורט1

במשחק ליגת האלופות באמצע השבוע נגד מאלמו, צ'לסי איבדה את שני החלוצים שלה, רומלו לוקאקו וטימו ורנר שנפצעו ולא יעמדו לרשותה בזמן הקרוב. לשמחתם של המאמן תומאס טוכל והבלוז, היריבה היום (שבת) הייתה נוריץ' החלשה, העולה החדשה שצברה העונה שתי נקודות בלבד וכבשה רק שני שערים. זה הסתיים ב-0:7 מוחץ כשעל ההצגה ניצח מייסון מאונט.

מאונט בן ה-22 כבר כבש בעברו שלושער בדרבי קאונטי, אבל היום הוא הפך לשחקן ה-20 בתולדות צ'לסי שכובש שלושער בפרמיירליג - אגב, ארסנל היא היחידה ששחקניה לאורך שנים כבשו יותר שלושערים, ישנם 21 תותחנים שונים שעשו את זה. צ'לסי היא הקבוצה שכבשה בהכי הרבה משחקים מעל שישה שערים, זהו המשחק ה-18 שעשתה זאת.

מייסון מאונט, קשר צ'לסי. Shaun Botterill, GettyImages
טוכל רוצה להיות תלוי בו. מייסון מאונט/GettyImages, Shaun Botterill

בסיום שיבח טוכל את מאונט: "אנחנו לרוב משחקים עם שלושה שחקנים בהתקפה ומייסון הוא אחד מהם, הוא משחק בעמדה שהיא בין 8 ל-10 ועל כן אנחנו מאוד תלויים בו. נכון שהוא לא חלוץ אמיתי, אבל יש לו תפקיד משמעותי בהתקפה. הוא מאפשר למגנים בכנפיים להגיע לחלק הקדמי ולחלוצים להרגיש במקומות שנוח להם. אנחנו רוצים להיות תלויים בו, אני אוהב את הסגנון שלו, הוא בחור מדהים ושחקן ברמה הכי גבוהה".

אז לוקאקו ו-ורנר אמנם נעדרו ומייסון מאונט כיכב עם שלושה שערים ובישול נפלא, אבל כמו שגם טוכל אמר אחרי הניצחון הגדול ביותר שלו כמאמן צ'לסי, זה לא מקרי שבחגיגת השערים לקחו חלק גם שני המגנים ריס ג'יימס ובן צ'ילוול וגם קאלום הדסון אודוי שזכה להופעה בהרכב לאור הפציעות בחלק הקדמי. למעשה, צ'לסי היא הקבוצה עם הכי הרבה כובשים שונים העונה באנגליה, 15 שחקנים שונים מצאו את הרשת ב-9 מחזורים בלבד.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם מייסון מאונט כובש השלושער. רויטרס
לקח הביתה את כדור המשחק. טוכל ומאונט/רויטרס

על אודסון אודוי אמר טוכל: "הוא שיחק טוב נגד מאלמו והייתה לו הופעה טובה גם היום. הוא צריך להמשיך באותה יכולת ולייצר מספרים כאלה באופן עקבי". לעומתו, מי שלא ניצל את ההזדמנות היה קאי האברץ, שפתח במרכז ההתקפה ובכל זאת לא השכיל למצוא את הרשת או לבשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully