וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם גברה על טוטנהאם בדרבי, ניצחון נוסף ללסטר

הפטישים חלפו על פני התרנגולים ברחבה אחרי שאנטוניו (72) סידר לקבוצתו ניצחון יוקרתי. טילמאנס (14) ומדיסון (73) הבקיעו ב-1:2 על ברנטפורד, יורגנסן (60) איזן זמנית

ווסטהאם - טוטנהאם 0:1/ספורט1

המחזור התשיעי באנגליה נמשך הערב (ראשון), כאשר לפני המשחק המרכזי בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול נערך דרבי לונדוני, בו ווסטהאם גברה 0:1 על טוטנהאם. בנוסף, לסטר ניצחה 1:2 את ברנטפורד.

ווסטהאם - טוטנהאם 0:1

נקודה אחת הפרידה בין התרנגולים לפטישים ערב המחזור, אך לאחר הדרבי הלונדוני הקבוצה של דייויד מויס השיגה ניצחון יוקרתי על יריבתה המרה. הימים הלא טובים של טוטנהאם, שהתחילו בהפסד לוויטסה של אלי דסה בקונפרנס ליג, נמשכו אחרי שבדקה ה-72 ספגו את השער היחיד במשחק. קרן של המארחת לרחבה מצאה את כוכב הפטישים, מיקאיל אנטוניו, שנותר פנוי קרוב לשער ודחק לרשת את שער הניצחון. עבור הספרס מדובר בהפסד שקוטע רצף של שני ניצחונות בליגה, בעוד ווסטהאם רושמת ניצחון שני ברציפות.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו: "אמשיך לסתום פיות לאנשים שלא אוהבים אותי"

לכתבה המלאה
מיקאיל אנטוניו, שחקן ווסטהאם. Justin Setterfield, GettyImages
ווסטהאם עקפה את טוטנהאם. אנטוניו חוגג/GettyImages, Justin Setterfield

צפו ב-1:2 של לסטר

ברנטפורד - לסטר 2:1/ספורט1

ברנטפורד - לסטר 2:1

אחרי שכבשה רביעייה בליגה (2:4 נגד מנצ'סטר יונייטד) ובליגה האירופית (3:4 על ספרטק מוסקבה), לסטר נעצרה על שני שערים בלבד אך בכל זאת יצאה עם שלוש נקודות נגד העולה החדשה. יורי טילמאנס, שהבקיע שער נהדר מול השדים האדומים, כבש פעם נוספת מטווח רחוק. המארחת ניסתה להרחיק כדור קרן אך הכדור הגיע לבלגי, שבעט מ-25 מטרים לרשת.

ברנטפורד חזרה למשחק בדקה ה-60, כאשר קרן של מתיאס ינסן מצאה את בן ארצו הדני, מתיאס יורגנסן, שנגח לרשת. השועלים הבקיעו את שער הניצחון כעבור 13 דקות, כאשר פטסון דאקה, שלהט עם רביעייה נגד הרוסים באמצע השבוע, עבר לתפקיד המבשל ומסר לג'יימס מדיסון שגלגל לרשת. האורחת חלפה על פני יריבתה בעקבות הניצחון ועלתה למקום התשיעי בטבלה.

ג'יימס מדיסון, שחקן לסטר. Catherine Ivill, GettyImages
עוד ניצחון ללסטר. מדיסון חוגג/GettyImages, Catherine Ivill

תוצאות יום שבת באנגליה

צ'לסי - נוריץ' 0:7
קריסטל פאלאס - ניוקאסל 1:1
אברטון - ווטפורד 5:2
לידס - וולבס 1:1
סאות'המפטון - ברנלי 2:2
ברייטון - מנצ'סטר סיטי 4:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully