וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן חילצה 0:0 במארסיי: ה-VAR כיכב, אוהד רדף אחרי מסי

שער נפסל בכל צד, חכימי הורחק (56) בהתערבות ה-VAR והמוליכה הצליחה לצאת עם נקודה באווירה עוינת. אוהד פרץ למגרש, חפצים נזרקו על ניימאר ומסי בקרנות

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

לא רק בספרד היה קלאסיקו היום (ראשון). יום עמוס מכל טוב באירופה הסתיים עם 0:0 חם בין מארסיי למוליכה פריז סן ז'רמן. ניס ניצחה את ליון 2:3 במותחן צהריים, לאנס השנייה הביסה 1:4 את מץ.

אוהד מארסיי שרדף אחרי ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
המרדף הסתיים בחיוך. ליאונל מסי ומאחוריו האוהד שנתפס/רויטרס

מארסיי - פריז סן ז'רמן 0:0

אחרי שברצלונה חוותה קלאסיקו ראשון ללא ליאונל מסי אחרי 17 שנה ושוב הפסידה, הארגנטינאי טעם לראשונה את הגרסה הצרפתית - "לה קלאסיק" - והסתפק בעיקר ביציאה בשלום מסטאד ולודרום הגועש. אוהדי מארסיי סיפקו תפאורה מרשימה בפתיחה, אבל לאחר מכן השליכו חפצים על ניימאר ומסי בעת כדורי הקרן, גרמו פעמיים להפסקת המשחק ואחד מהם גם פרץ למגרש ורדף אחרי הארגנטינאי בדקה ה-73. הבלגן הזה עלול לעלות למארחת בהפחתת נקודה, שכן היא סוחבת כבר עונש על תנאי העונה.

בכל הקשור לכדורגל, ה-VAR כיכב. בדקה ה-14 נפסל שער עצמי של לואן פרס אחרי כדור רוחב של ניימאר שהיה בנבדל, ואחרי שבע דקות נבדל בצד השני קלקל למארסיי את חגיגות השער של ארקדיוש מיליק. פ.ס.ז' הייתה מסוכנת בעיקר במתפרצות, אבל איבדה את מרקו וראטי בגלל פציעה לפני סיום המחצית והחל מהדקה ה-56 עברה להתגונן בעקבות הרחקתו של אשרף חכימי, שוב לאחר התערבות שופטי ה-VAR.

מארסיי פספסה הזדמנות גדולה לנצח קלאסיקו ראשון בבית מאז ה-0:3 בנובמבר 2011 ותתנחם בכך שהיא השנייה העונה שלוקחת נקודות מהמוליכה, כאשר זה תיקו מאופס ראשון בין השתיים בסטאד ולודרום מאז נובמבר 1998. מסי עדיין ללא שער בליג 1 וזו הפעם הראשונה מאז 2005/06 שהוא לא מצליח להבקיע בארבעת משחקיו הראשונים בליגה.

עוד בוואלה!

עוד התפרעות בצרפת, ועוד דרמה: סנט אטיין ואנז'ה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
תפאורה של אוהדי מארסיי. רויטרס
תפאורה יוצאת דופן, ואז כמובן בלגן. אוהדי מארסיי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: מארסיי כמעט עלתה ליתרון מוקדם. פאייה הרים כדור חופשי ומיליק נותר פנוי ברחבה והנגיחה שלו חלפה סמוך לקורה.

דקה 14: מסי שלח את ניימאר לרחבה וכדור הרוחב של הברזילאי נדחק פנימה על ידי הבלם לואן פרס. שער עצמי שני העונה? לא, כי ה-VAR בא לעזרה ופסל את המהלך בגלל נבדל.

דקה 17: כרטיס צהוב למאמן מארסיי סמפאולי ומיד לאחר מכן גם לרונז'ייה.

דקה 21: עוד כדור ברשת, עוד התערבות VAR. אונדר נשלח בצד ימין ומסר כדור חד לרחבה לעבר מיליק שירה פנימה, אבל גם כאן המבשל היה בנבדל קטנטן, לאכזבת אוהדי מארסיי.

דקה 26: די מריה הקפיץ לרחבה, הגנת מארסיי הרחיקה רע ומסי נגח משלושה מטרים כדור חלש שפאו לופס הדף לקרן. הבעיה שאי אפשר להרים קרן כשאוהדי מארסיי משתוללים מאחורי השער והמשחק נעצר, כששחקני המארחת והכרוז פונים בתחינות לאוהדים ומזכירים את העונש על תנאי של הפחתת נקודה.

דקה 31: אמבפה נשלח לרחבה ונעצר אצל לופס, ניימאר הגיע לריבאונד וגלגל החוצה.

דקה 35: מסי לא נתן זמן לאוהדי מארסיי להגיב, הוציא הפעם קרן קצרה וגם בעט לשער, אבל לופס קלט.

דקה 42: אחרי החמצה בצד השני של אונדר במתפרצת (ובכל מקרה הונף דגל לנבדל) מסי ביצע דאבל-פס עם אמבפה ובעט כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 45+4: וראטי נפצע במותן מפגיעה של גנדוזי ונאלץ לצאת, גיי החליף אותו.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא תרם יותר מדי. קיליאן אמבפה/רויטרס

דקה 56: כרטיס אדום! אחרי עוד בלגן סביב הוצאת קרן והתקפה כושלת של פ.ס.ז', מארסיי יצאה למתפרצת וחכימי דחף את אונדר שהיה בדרך אל השער. אחרי בדיקת VAR נקבע כי כדור חופשי על סף הרחבה והמגן הורחק.

דקה 65: פאייה הרים כדור נפלא מצד שמאל ורונז'ייה התגנב פנימה וניצב בעמדה מצוינת, אבל הנגיחה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 73: אוהד פרץ למגרש והחל לרדוף אחרי מסי. המשחק נעצר לדקה.

דקה 75: דה לה פואנטה המחליף רק בצד שמאל והרים לרחבה, אונדר בעט מהאוויר והכדור פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן.

דקה 78: איזו החמצה של דה לה פואנטה. הפעם הוא נותר לבדו על סף תיבת החמש בצד ימין, אבל בעט יותר בדשא מאשר בכדור וכל מה שנותר לו זה לתפוס את הראש.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מוציא כדור קרן תחת אבטחה. רויטרס
נזקק לאבטחה בכדורי הקרן. ניימאר/רויטרס

ניס - ליון 2:3

קאמבק עצום של ניס לקראת הסיום הותיר אותה בלתי מנוצחת בבית העונה והעניק לה שלוש נקודות יקרות. קרל טוקו אקמבי קבע 0:1 בדקה ה-35, חוסם עוואר הכפיל בדקה ה-68 והקבוצה של פטר בוס נראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל איבדה אחיזה. יוסף עטאל צימק בדקה ה-80 עם בעיטה חזקה לרשת הגבוהה והמהפך כבר המתין מעבר לפינה. עבירה מכוערת של טינו קאדוורה בדקה ה-85 הובילה להרחקתו וכשהיא ביתרון מספרי, ניס לחצה את הגז. אנדי דלור איזן בפנדל בדקה ה-89 ואוואן גסאן בן ה-20 ניצל חלומנות בהגנת ליון כדי לקבוע 2:3 בדקה ה-93. איזה ניצחון.

דימיטרי פאייה קפטן מארסיי מבקש מהאוהדים להפסיק להשליך חפצים. רויטרס
ביקש מאוהדי מארסיי להפסיק לזרוק חפצים. דימיטרי פאייה/רויטרס

לאנס - מץ 1:4

הקבוצה של פרנק הז חזרה למקום השני עם רביעייה ביתית מרשימה. ווסלי סעיד פתח בסך הכול בפעם השנייה העונה והחזיר עם צמד בדקות 14 ו-37, כשהמחליף איגנסיוס גנאגו (83) והפולני פז'מיסלב פרנקובסקי (90) הוסיפו. ניקולא דה פרוויל השווה זמנית (33) ומץ נותרה עם ניצחון בודד, מתחת לקו האדום.

משחקים נוספים

ראן - שטרסבורג 0:1
לראן: נאייף עקרד (82)

מונאקו - מונפלייה 1:3
למונאקו: קווין פולנד (12), וויסאם בן ידר (17), ז'לסון מרטינס (62). למונפלייה: טז'י סבאנייה (81 בפנדל)

לוריין - בורדו 1:1
ללוריין: ז'וליאן לאפורט (76). לבורדו: אלברטו אליס (46)

ריימס - טרואה 2:1
לריימס: יונס עבדלחמיד (6). לטרואה: מאמה באלדה (41), קסאבייה שבאלרן (65)

המחזור ה-11 נפתח ביום שישי עם דרמה גדולה, בסיומה סנט אטיין חילצה 2:2 ביתי בתוספת הזמן מול אנז'ה, אחרי התפרעויות אוהדים שגרמו לעיכוב של שעה בפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully