וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד התפרעות בצרפת, ועוד דרמה: סנט אטיין ואנז'ה נפרדו ב-2:2

עוד פארסת אוהדים בליג1: חזיזים שנזרקו מיציעי סנט אטיין גרמו לחורים ברשתות, המשחק נפתח שעה אחרי הזמן. המטרה: לגרום למאמן קלוד פואל לעזוב

ספרטה פראג - ליון 4:3/ספורט1

עוד מקרה אלימות מדאיג בליגה הצרפתית: פתיחת המשחק בין סנט אטיין לאנז'ה הערב (שישי) במחזור ה-11 בליג1 נדחתה בשעה בשל התפרעות אוהדים, עד שהמשחק יצא לדרך בסופו של דבר, והסתיים ב-2:2 דרמטי.

הסיבה לעיכוב: הסיבה: חורים ברשתות שנוצרו כתוצאה מזריקת חזיזים מיציעי אוהדי סנט אטיין, שמוחים נגד המאמן קלוד פואל וקוראים להתפטרותו. הקרע ברשתות נוצר כתוצאה ממטר של חזיזים, ושופט המשחק החליט להוריד את השחקנים שהתכוננו לפתיחת המשחק לחדרי ההלבשה, בין היתר מחשש לשלומם. בתמונות מהאצטדיון נראו הרשתות קרועות כשסימני שריפה עליהן.

הסצנות המדאיגות בסנט אטיין

כ-20 דקות לאחר מועד הפתיחה המקורי של המשחק, החלו במלאכת תפירת הרשתות מחדש, ולאחר שסיימו המשחק נפתח והיה דרמטי לא פחות: איסמעיל טורה העלה את אנז'ה ליתרון בדקה ה-28, אנג'לו פולגיני הכפיל בדקה ה-56, אבל סנט אטיין חזרה עם קאמבק גדול, כשוואבי חאזרי צימק בדקה ה-61, ומיקאל נאדה איזן בדקה ה-93.

כאמור, לאחרונה מתרחשים אירועי אלימות רבים באצטדיונים בצרפת. באוגוסט פרצו מאות אוהדים של ניס לכר הדשא במשחק מול מארסיי, אחרי שדימיטרי פאייה השליך בקבוק לעברם. בסופו של דבר המשחק פוצץ. בשבועות האחרונים נמשכו התקריות, ובצרפת מחפשים פתרונות על מנת למגר את האלימות ביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully