וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן לקראת ריאל: "הקלאסיקו חשוב, לא מכריע". פאטי 9, דסט בכנף?

לראשונה אחרי 17 שנים, הקטלאנים יארחו קלאסיקו בלי מסי. המאמן מתכנן הפתעות ומבין: "המעמד שלי תלוי בתוצאות". אנצ'לוטי: "הגיע הזמן שאנצח בקאמפ נואו"

מחזור 10הסתיים24/10/2021
ברצלונה
  • אגוארו (90)
2:1
  • (32) אלאבה
  • (90) ואסקס
ריאל מדריד
אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

תשעה מחזורים בליגה הספרדית הספיקו כדי לתת מושג על היכולת של ברצלונה וריאל מדריד השנה. ביום ראשון (17:15) שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי ייפגשו לקלאסיקו הראשון של העונה, והפעם עם מעל 80 אלף אוהדים שצפויים למלא את הקאמפ נואו בפעם הראשונה העונה, בתקווה לתת דחיפה ולהחזיר את הקטלאנים לעניינים.

אנסו פאטי, אריק גרסיה, ממפיס דפאיי, שחקני ברצלונה חוגגים שער. David S. Bustamante, GettyImages
ברצלונה בונה בעיקר עליהם. פאטי וממפיס חוגגים/GettyImages, David S. Bustamante

ברצלונה

אחרי רעידת האדמה של הקיץ ולראשונה אחרי 17 שנים: ברצלונה תתייצב לקלאסיקו הגדול ללא ליאו מסי, הכוכב הגדול שלה ומלך השערים של כל הזמנים במפגשים האלו. הקבוצה של קומאן פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, אבל יש לה כמה סיבות להתעודד מאז פגרת הנבחרות. ראשית בגלל חזרתו של אנסו פאטי, שנראה מצוין מול ולנסיה ועשוי לפתוח כ-9 של קומאן, כשממפיס יוסט לאגף.

סרג'יניו דסט, המגן הימני האמריקאי, עשוי על פי הדיווחים לפתוח בהתקפה לצד השניים כפי שעשה מול דינמו קייב, כאשר מינגסה יאייש את עמדת המגן הימני ברביעיית ההגנה וגאבי יקבל את המקום בקישור לצד בוסקטס ודה יונג שבטוחים ב-11. סרחיו אגוארו, שנכנס כמחליף בשני המשחקים האחרונים, צפוי שוב להמתין להזדמנות שלו על הספסל. מי שייעדרו הם פדרי, אראוחו ודמבלה הפצועים, כאשר לפי הדיווחים הצרפתי מתקרב לקאמבק אחרי תקופה ארוכה. אחרי כמה שנים של שליטה, הבלאנקוס נטלו את ההגמוניה בין השתיים וניצחו בשלושת המפגשים האחרונים, כולל 1:3 בביקור הקודם בקאמפ נואו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר קומאן: "אני מודע לחשיבות של המשחק הזה, כשחקן ניצחתי והפסדתי בקלאסיקו. אני יודע עליו הכול. זו הפעם הראשונה שלי כמאמן בקלאסיקו עם קהל ואני רוצה לשמח את האוהדים שלנו. אני לא חושב שהמשחק מחר הוא מבחן. זה קלאסיקו, משחק חשוב, אבל לא מכריע. ריאל קבוצה מנוסה שמשחקת טוב מאוד במתפרצות. אנחנו צריכים למצוא את האיזון ולהראות אופי. אני חש תמיכה מהנשיא והמועדון, אבל אני יודע שהכול תלוי בתוצאות. ניצחון יהיה חשוב כי זה ייתן לנו ביטחון בעידן של כל כך הרבה שינויים".

עוד בוואלה!

פאטי האריך חוזה, קומאן: "קל יותר להתכונן לקלאסיקו אחרי ניצחון"

לכתבה המלאה
קארים בנזמה ריאל מדריד עם ויניסיוס חוגג. רויטרס
הצמד הקטלני של ריאל מדריד יהלום גם בברצלונה? ויניסיוס ובנזמה/רויטרס

ריאל מדריד

בעוד שברצלונה מגמגמת, ריאל מדריד מגיעה לקלאסיקו הזה במצב רוח מרומם אחרי שפירקה 0:5 את שחטאר דונייצק בליגת האלופות, אך במחזור האחרון בליגה היא הפסידה 2:1 במפתיע לאספניול. הבלאנקוס, שניצחון עשוי להעלות אותם לפסגה, מגיעים הפעם כפייבוריטים ואחרי שניצחו בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים.

לוקאס ואסקס יפתח בעמדת המגן הימני במקום קרבחאל הפצוע, כאשר שלישיית הקישור תאוייש שוב משלושת הקשרים הכי חזקים של ריאל: קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ' הוותיקים והמנוסים. ויניסיוס וקארים בנזמה הלוהטים בטוחים בהתקפה, כאשר מי שצפוי לחבור אליהם הוא רודריגו הברזילאי.

קרלו אנצ'לוטי, שלא ניצח את ברצלונה בחמישה משחקי חוץ בכל המסגרות ועלול להיות הראשון מאז לאו בינהאקר ההולנדי שמפסיד בקאמפ נואו שלושה קלאסיקו ברציפות, אמר לקראת המשחק: "הגיע הזמן שאנצח לראשונה בקאמפ נואו. זה נורמלי לדאוג לפני משחק כזה, לפעמים אפילו טוב גם לפחד. אם אתה לא מפחד, אתה פוגש אריה וחושב שזה חתול. פחד זה לאו דווקא דבר רע. אני אישית לא חושש כי אני חושב שיש דברים יותר גרועים בחיים מאשר להפסיד במשחק כדורגל. יש לי קבוצה חזקה, קבוצה עם איכות אמיתית. הסגל של ברצלונה? אני לא מנתח סגלים של יריבות. הם משחקים כדורגל טוב. אין את מסי, אבל יש צעירים פנטסטיים".

הרכבי הקבוצות

יתר משחקי יום ראשון:

סביליה - לבנטה (15:00)
ריאל בטיס - ראיו וייקאנו (19:30)
אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully