וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטי האריך חוזה, קומאן: "קל יותר להתכונן לקלאסיקו אחרי ניצחון"

זמן קצר אחרי ה-0:1 על דינמו קייב, ברצלונה הודיעה שהכוכב הצעיר חתם עד 2027. המאמן: "היינו צריכים להכריע את המשחק". פיקה השווה שיא, הקהל בקאמפ נואו הצביע ברגליים

ברצלונה הייתה רחוקה מלהרשים הערב (רביעי) נגד דינמו קייב, אבל בשורה התחתונה היא רשמה שער בכורה ונקודות ראשונות בליגת האלופות עם ניצחון 0:1 משער של ג'רארד פיקה. מה שבטוח, היכולת שהפגינה מול האוקראינים לא תספיק לה כדי לגבור על ריאל מדריד בקלאסיקו שייערך בעוד ארבעה ימים.

גם הקהל בקטלוניה הצביע ברגליים, כאשר בקאמפ נואו נכחו רק 45,968 צופים: זו הכמות הכי נמוכה במשחק ביתי של בארסה במשחק שאושר לה למלא בו את האצטדיון, מאז המשחק נגד באטה בוריסוב בדצמבר 2011.

"משחק כזה היה צריך להיגמר 3 או 0:4. כשיש לך חלוצים לא איכותיים, אתה לא יכול לדרוש מהם סיומת טובה. אבל החלוצים שלנו בטופ וזה התפקיד שלהם להכריע משחקים כמו זה של הערב. הניצחון הזה משאיר אותנו בחיים בליגת האלופות ובזכותו הכל עדיין אפשרי, אבל היינו צריכים להכריע את המשחק יותר טוב ממה שעשינו", סיכם המאמן רונאלד קומאן, שניסה להסתכל על החצי המלא של הכוס: תמיד יותר קל להתכונן לקלאסיקו אחרי ניצחון ולא הפסד".

רונאלד קומאן, מאמן ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
לפחות הוא יכול להתכונן לקלאסיקו אחרי ניצחון. קומאן/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

ייתכן שמה שברצלונה צריכה כדי לנצח בקלאסיקו זה שער של פיקה, כי לפחות בליגת האלופות, זו נוסחה שעובדת ב-100% הצלחה. הבלאוגרנה ניצחו בכל 14 המשחקים שהבלם כבש בהם, והערב הוא עקף את סרחיו ראמוס והשתווה לרוברטו קרלוס, כדי להפוך לשחקן ההגנה שהבקיע הכי הרבה בתולדות ליגת האלופות - 16 בשערים ב-122 הופעות. בנוסף, פיקה הפך לכובש המבוגר ביותר של ברצלונה במפעל.

ג'ורדי אלבה, שבישל את שער הניצחון ונבחר לאיש המשחק על ידי אופ"א, החמיא לכובש: "אנחנו יודעים מה הכוח של ג'רי ברחבה. בקרנות הוא תמיד איום, אבל כילד הוא אהב לעלות ולשחק כחלוץ, אז יש לו סיומת טובה". לגבי היכולת, המגן השמאלי אמר: "שיחקנו טוב, במיוחד במחצית הראשונה, אבל היינו יכולים וצריכים לנצל את המצבים שלנו כדי 'להרוג' את המשחק".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. רויטרס
עבורו זה היה ערב מוצלח יותר. פיקה חוגג/רויטרס

כשעה וחצי לאחר המשחק, ברצלונה הכריזה על חדשות שבוודאי יעודדו את האוהדים שלה יותר מהתצוגה הערב: אנסו פאטי חתם רשמית על הארכת חוזה ויישאר במועדון עד 2027. הקבוצה תקיים מחר מסיבת עיתונאים לכבוד המאורע. כפי שנעשה גם בחוזה החדש של פדרי, שחתם על הארכת ההסכם שלו לפני מספר ימים, גם סעיף השחרור החדש של פאטי יעמוד על מיליארד יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully