וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לוושינגטון על אינדיאנה, רק 2 נקודות לאבדיה

למרות ששיחקו בלי בראדלי ביל, הוויזארדס השיגו 134:135 במותחן אחרי הארכה ופתחו עונה עם 0:2 לראשונה מאז 2017. הישראלי שיחק 17 דקות, דינווידי להט עם 34, טרנר הפציץ 40 שלא הספיקו לפייסרס

דני אבדיה מדבר אחרי החזרה מהפציעה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

למרות ששיחקו בלי הכוכב הגדול בראדלי ביל, וושינגטון ודני אבדיה השיגו הלילה ניצחון שני מפתיחת העונה: 134:135 דרמטי וסוער אחרי הארכה על אינדיאנה. אחרי הטיול מול טורונטו החלשה, הוויזארדס חזרו לאולם הביתי שלהם והצליחו לרשום פתיחת עונה של 0:2 לראשונה מאז 2017. אבדיה הפעם לא היה פקטור משמעותי במשחק וסיים אותו עם 2 נקודות (1 מ-3 מהשדה), 2 ריבאונדים ואסיסט אחד. אבדיה קיבל 17 דקות מהספסל. הוא נכנס שש דקות מפתיחת המשחק וקלע אחרי דקה את הסל הראשון שלו, סל שהתברר גם כאחרון ובהארכה הדרמטית הוא לא שותף.

דני אבדיה וושינגטון מול ג'רמי לאמב אינדיאנה. רויטרס
לא היה פקטור של ממש הפעם. דני אבדיה במאבק עם ג'רמי לאמב/רויטרס

מי שנתנו את הטון והיו חתומים על הניצחון הזה היו השחקנים החדשים קייל קוזמה ובעיקר ספנסר דינווידי שנתן הצגה גדולה. שחקן החיזוק מברוקלין היה זה ששלח את המשחק להארכה עם שלשה שקבעה שוויון 123 כשנותרו 34 שניות לסיום. הפייסרס כבר הובילו 123:129 כשנותרו שלוש דקות לסיום ההארכה, אבל הארל ודינווידי עם שלשה נוספת השלימו ריצת 0:6 מהירה. סאבוניס קלע סל קשה מנגד, קוזמה השווה ומי שקלע את הסל החשוב המשחק היה דייויד ברטאנס שצלף שלשה אחרי איבוד של ברוגדון, שעוד צלף שלשה כשנותרו 1.1 שניות לסיום, אבל זה היה מאוחר מדי.

עוד בוואלה!

בעלי פיניקס מואשם בהטרדות מיניות וגזענות, ה-NBA תפעל להדחתו?

לכתבה המלאה
ספנסר דינווידי ברוקלין. רויטרס
בברוקלין הוא חסה בצילם של דוראנט והארדן, בוושינגטון הוא מככב. ספנסר דינווידי/רויטרס

דינווידי הוליך את הוויזארדס עם 34 נקודות (6 מ-9 לשלוש) וגם הוסיף 9 אסיסטים. קייל קוזמה היה מצוין עם 26 ו-11 ריבאונדים (5 מ-8 מחוץ לקשת). ברטאנס (17), נטו (14) והארל (14) נתנו תרומה יפה מהספסל לוושינגטון, שצלפה 19 שלשות מתוך 38 ניסיונות (50 אחוז). מנגד, מיילס טרנר חגג עם 40 נקודות, ברוגדון וסאבוניס הוסיפו 28 כל אחד, אבל לא הצליחו למנוע הפסד שני על חודה של נקודה (הקבוצה השנייה בהיסטוריה שפותחת עונה עם שני הפסדים בנקודה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully