וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי שוב "הדהים", בגולדן סטייט טוענים: אתם לא מכבדים אותנו מספיק

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 10:45

כוכב הווריירס להט עם 45 נקודות מול הקליפרס, קר הודה: "אני בהלם, מעולם לא היה מישהו כמוהו", גרין אמר: "מבאס שהוא לא מקבל מספיק קרדיט". ולמה תומפסון וגרין לא בטופ-75?

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

גולדן סטייט מקווה שהעונה הזאת תיראה אחרת, והפתיחה אכן מבשרת טובות. אחרי שבעונה שעברה הווריירס הפסידו לממפיס בפליי-אין ולא נכנסו לפלייאוף, את העונה הנוכחית הם פתחו עם מאזן 0:2, עם שני ניצחונות על הטוענות לכתר מלוס אנג'לס, ואחרי שגברו על הלייקרס בערב הפתיחה, הבוקר (שישי) גברו 113:115 על הקליפרס, במשחק שנערך לעיני אולם מלא לחלוטין בסן פרנסיסקו, לראשונה עבור הווריירס מאז מרץ 2020. הקהל המקומי התמוגג מהקבוצה שלו, מהניצחון הדרמטי, וסטיב קר יודע: "לפני שנתיים זו הייתה עונה מוזרה, עם כל הפציעות והאולם החדש, בעונה שעברה העולם כולו היה נראה מוזר, כך שהעונה זה בהחלט מרגיש כמו התחלה חדשה".

מעל כולם בערב המרגש נצץ כוכב אחד מהשמים, סטפן קרי, שהצטיין עם 45 נקודות. זה התחיל ברבע ראשון מושלם, שנגמר עם 25 נקודות (!) ו-9 מ-9 מהשדה, כשכל זריקה נכנסה לצלף מסן פרנסיסקו, ואומנם לאט לאט הקליפרס צימקו את ההפרש ועשו התאמות והצליחו לעצור את סטף הלוהט - אבל אז הגיעו שתי הדקות האחרונות, שבמהלכן קרי צלף שתי שלשות קלאץ' נהדרות, הוסיף שתיים מהקו, והוליך את קבוצתו לניצחון היוקרתי, כשהוא מסיים עם 8 מ-13 מהשלוש.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
איזו חגיגה. קרי/רויטרס

"סטפן קרי פשוט היה סטפן קרי", אמר סטיב קר אחרי הניצחון, "מעולם לא היה מישהו כמוהו... שתי השלשות האחרונות היו פשוט מגוחכות, אני עדיין בהלם". סטף פתח את המשחק בסערה, אחרי שבמשחק הראשון סיים עם 5 מ-21 מהשדה והודה ש"שיחקתי זבל". קר ידע למה לצפות. "אתם מכירים את סטף", אמר המאמן, "כשיש לו ערב קליעה חלש, הוא תמיד חוזר חזק". ואכן, הרבע הראשון היה פשוט מענג, וניכר היה שגם קרי נהנה ממנו, כשהלהיב את הקהל עם תנועות ידיים. "זאת הולכת להיות עונה גדולה, גדולה מאוד, בצ'ייס סנטר", אמר קרי, "אני כבר לא יכול לחכות לקבל בחזרה את קליי תומפסון".

דריימונד גרין החמיא לסטף: "הוא כבר לא מפתיע אותי... זה מבאס, כי הוא לא מקבל מספיק קרדיט על מה שהוא עושה, ובמקביל זה קורה ומכבדים אותו... אתם כבר מצפים לגדולה הזאת, שייתן את ההופעה הזאת בכל ערב, ואתה רואה אותו מתכונן, והעבודה שלו, ואומנם אני לא מופתע, אבל זה עדיין מדהים לראות את זה".

עוד בוואלה!

הצגה של איש אחד: סטפן קרי הוליך את גולדן סטייט לניצחון דרמטי על הקליפרס

לכתבה המלאה

קרי עצמו נשאל האם הוא מכוון לזכות השנה בתואר ה-MVP: "כמובן שזו המטרה - לנצח, להשפיע, להנהיג את הקבוצה, להרים את הרמה של החברים, זו תמיד המשימה. לא תמיד המטרה היא התואר עצמו, אלא הציפייה להציג רמה של MVP, ואת זה תמיד יש לי".

רשימת הגדולים אי פעם ב-NBA

קרי התבשר לפני המשחק שהוא נבחר על ידי ה-NBA לרשימת 75 השחקנים הגדולים בתולדות הליגה, אבל שני שחקנים אחרים של גולדן סטייט מהשושלת הגדולה שלה - קליי תומפסון ודריימונד גרין - לא נכללו ברשימה. סטיב קר נשאל הסוגיה וענה: "כשרואים את הרשימה, ובוחנים אותה, וחושבים על ההיסטוריה של הליגה, ומנסים לראות איך בחרו את הרשימה - אני חושב שהיו בה 60-50 שחקנים שהבחירה בהם היא אוטומטית... והשאר, תלוי איך אתה מסתכל על זה. אני בהחלט חושב שהשחקנים האלה (תומפסון וגרין) הם בטופ-75, מבחינת ווינריות, כדורסל בשני צדי המשחק, ולא סטטיטיקה והמספרים, אלא הניצחונות, והדברים שחשובים באמת. אני חושב שיש להם שם מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully