וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס לאמביד וריברס: "לא מוכן מבחינה מנטלית לחזור לשחק"

הסערה נמשכת: כוכב פילדלפיה שנחוש לעבור בטרייד יזם שיחה עם צוות האימון והשחקנים והודה שהוא לא סובל מפציעה, אבל לא יחזור בקרוב

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

בן סימונס ופילדלפיה שוב על מסלול התנגשות: הכוכב הסורר זימן הערב (שישי) לשיחה את צוות המאמנים כולל המאמן הראשי דוק ריברס, והודיע להם שנכון לעכשיו, הוא לא מוכן "מבחינה מנטלית" כדי לחזור למגרשים ו"להציג את היכולת האמיתית שלו". את המסר העביר סימונס גם לשאר השחקנים ולג'ואל אמביד, שביקר באופן פומבי את ההתנהלות שלו בפרשה.

כזכור, סימונס דרש מהסיקסרס לעבור בטרייד כבר לפני ארבעה חודשים, אולם הקבוצה מתמהמהת ולא ממהרת להיענות לבקשתו, בעיקר משום שההצעות שקיבלה תמורתו לא היו מספיק טובות לטעמה. מאז סימונס הספיק להצהיר שלא ישחק שוב במדי הקבוצה, אולץ לחזור, אבל עושה הכל כדי לכפות את דרכו החוצה. בשבוע שעבר התאמן עם טלפון סלולרי בכיס, ולאחר מכן הושעה מהקבוצה ממשחק פתיחת העונה נגד ניו אורלינס.

בן סימונס, ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
עדיין רחוקים מליישר את ההדורים. סימונס ואמביד/GettyImages

פילדלפיה קיוותה שסימונס "יתיישר" בעקבות העונש ויחזור לפעילות מלאה, אבל מאז הוא הספיק להחמיץ אימונים נוספים (בין היתר טען שהוא סובל מפציעה בגב) והיום העביר את המסר שמבהיר שאין בכוונתו לחזור למגרשים בקרוב. כך או כך, פילדלפיה מתכוונת לבדוק את הסטטוס שלו שוב ימים הקרובים.

ג'נרל מנג'ר הסיקסרס דריל מורי, הבהיר שלשום שהקבוצה לא מתכוונת למהר כדי להעביר את סימונס בטרייד, למרות הבקשות שלו ועל אף ההתעניינות מצד כמה קבוצות, בראשן סקרמנטו ומינסוטה. "תחגרו חגורות, כי זה הולך לקחת הרבה זמן", הצהיר מורי.

בסך הכל, פילדלפיה קנסה את מורי בקרוב לשני מיליון דולר בעקבות ההיעדרות היזומה שלו מארבעת משחקי קדם העונה של פילי. כמובן שהוא יחמיץ גם את המשחק הבא של הקבוצה מול ברוקלין, הלילה ב-2:30 מול ברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully