וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אנחנו צריכים לדעת לשמור על משחקים גם כשלא הולך"

21.10.2021 / 23:40

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מה-73:77 על פנאתינייקוס, אך מודאג מהקאמבק המאוחר של היריבה: "לא עושים את הדברים הנכונים"

תקציר: לוקומוטיב קובאן - אנדורה 82:93/ספורט1

במכבי תל אביב נשמו לרווחה בתום ה-73:77 הערב (חמישי) על פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-5 ביורוליג. השחקנים של יאניס ספרופולוס הוליכו 44:64 בתחילת הרבע הרביעי ונראו בדרך לניצחון קליל על היריבה מיוון, אך קריסה בלתי מוסברת של המארחת בצירוף התפוצצות של שחקני היריבה בהובלת דריל מייקון גרמה לדפיקות לב מואצות בקרב הקהל הביתי. עם זאת, בסיום הצהובים יצאו בשן ועין עם ניצחון ועם מאזן 2:3 במפעל האירופי הבכיר.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב, ניצחון שרצינו מאוד. שלטנו במשחק במשך שלושה רבעים, הם קלעו בסוף הרבה קליעות קשות, 33 נקודות ברבע האחרון, למרות 23 נקודות במחצית הראשונה. אנחנו צריכים לשמור על המשחק טוב יותר אם הדברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים. פנאתינייקוס היא קבוצה קשה, כל ההפסדים שלהם בהפרש קטן ובסיום, אני מרוצה מהניצחון למרות שאנחנו צריכים לשפר את הרגעים שהדברים לא הולכים כמו שצריך ואנחנו מתפרקים בקלות".

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין עם יאניס ספרופולוס. דני מרון
מצפה ממנו ליותר עקביות. ספרופולוס עם סורקין/דני מרון

על הסיבות שהובילו לאיבוד היתרון: "אולי זה היה בעיה של ריכוז, אולי נרגענו מדי, אולי נלחצנו מדי. הכל ביחד. אני אוהב את השחקנים שלי ומאמין בהם, יש לנו סגל טוב מאוד. רוב הקליעות שהם קלעו היו קליעות קשות מאוד. הם קלעו את כל הזריקות האלה. אנחנו צריכים לדעת לא להיכנס לפאניקה שהדברים לא הולכים טוב מספיק. אנחנו לא מפחדים, אבל אנחנו מתחילים להסס ולא עושים את הדברים הנכונים על המגרש".

על רומן סורקין ודרק וויליאמס: "רומן היה טוב מאוד ודרק היה טוב מאוד בסיום ולא רק שם. הוא מאוד מנוסה, הוא התעלה ועזר לקבוצה. רומן נלחם מתחת לטבעות עם הגוף הגדול שלו, משחק טוב מאוד שלהם, הם יכולים לשחק טוב יותר ועם יותר עקביות". על ווילבקין: "הוצאתי את סקוטי אחרי 4 דקות, הוא לא היה טוב שוב ודיברנו איתו במחצית וביקשנו ממנו להירגע, הוא לא מכונה, הוא בן אדם אבל הוא היה חשוב לניצחון. הוא לקח זריקות משמעותיות וגם קלע מהעונשין".

על השחקנים שנותרו בחוץ: "אני אוהב את כל השחקנים שלי, ואני סומך עליהם, אבל אני צריך לחשוב על מה הקבוצה צריכה, ההחלטות שלי לא קלות, הן קשות. אני סומך על כולם, אבל יש לי רק 12 שחקנים שאני יכול להלביש. זאת עונה ארוכה, יש לנו מעל 70 משחקים, כל השחקנים צריכים להיות מוכנים. יש לנו שחקנים שהתלבו ולא שיחקו, והם צריכים להיות מוכנים לשחק נגד ירושלים".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב כמעט שמטה יתרון 20, אך עלתה למאזן חיובי ביורוליג

לכתבה המלאה
מאמן פנאתינייקוס דימיטריס פריפטיס. דני מרון
מאמן פאו, דמיטריוס פריפיטיס/דני מרון

מאמן פנאתינייקוס דמיטריס פריפטיס: "הגיע למכבי לנצח את המשחק הזה, הם שיחקו רוב המשחק טוב יותר מאיתנו. לגבי ההופעה שלנו, היו לנו שני חלקים שונים למשחק, 30 דקות ראשונות ורבע אחרון שונה לגמרי. אני תוהה מה היה קורה אם היינו משחקים ככה 25 דקות. זה היה לא פייר מה שעשינו לעצמנו, איך שהתחלנו את המשחק".

על הקאמבק של שחקניו: "התגובה שלנו חיובית, הראינו אופי, חזרנו למשחק והייתה לנו הזדמנות. אנחנו צריכים לבנות על זה לעתיד. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר כקבוצה, הנענו את הכדור יותר. לא היינו אפקטיבים עד הרבע האחרון ששם היינו יותר אפקטיבים. אנחנו צריכים לתקן את ההופעה שלנו. מה קרה בדיוק אני לא יודע, אנחנו צריכים למצוא דרך כדי להרחיב את הדקות הטובות שלנו. צריכים לשחק יותר זמן כדורסל איכותי, עם הגנה טובה יותר. נשתמש ברבע הזה".

ביום שלישי הקרוב תארח מכבי תל אביב את ז'לגיריס קובנה הליטאית במסגרת המחזור השישי ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully