וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב כמעט שמטה יתרון 20, אך עלתה למאזן חיובי ביורוליג

הקבוצה של יאניס ספרופולוס שייטה במשך שלושה וחצי רבעים מול פנאתינייקוס, אך קריסה לא מובנת ברבע הרביעי כמעט עלתה בניצחון. ווילבקין דייק מהקו בסיום ודאג ל-73:77. ג'יימס נאנלי הצטיין, אנטה ז'יז'יץ' חזר לאחר חודש. גם רומן סורקין בלט. מייקון הוביל את היוונים

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון שני ברציפות ביורוליג כשגברה 73:77 על פנאתינייקוס. הצהובים פתחו היטב ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, כשג'יימס נאנלי במחצית ראשונה מהסרטים נראה פשוט מצוין, כשבצד השני היריבה הציגה משחק התקפה נוראי. רומן סורקין היה טוב גם הוא וסיים עם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים. אנטה ז'יז'יץ' שב לאחר פציעה של חודש, והמארחת נראתה כמי שמשייטת לעבר ניצחון קליל.

עם זאת, ממצב של 44:64 לזכות מכבי תל אביב, רצה פאו 2:13 וחזרה למשחק. הצהובים שוב עלו ליתרון דו ספרתי, כשסקוטי ווילבקין שהיה לא טוב בשלושת הרבעים הראשונים נכנס לעניינים, אך דריל מייקון היה מעולה בשורות פנתאינייקוס שהצליחה לחזור עד מינוס שלוש בשניות הסיום. ספרופולוס דאג שווילבקין יקבל את הכדור בכל הוצאת חוץ, והגארד דייק מהקו בדרך לניצחון קשה הרבה יותר ממה שהיה אמור להיות. ע זאת, בסופו של דבר הצהובים מציינים ניצחון שני ברציפות ביורוליג ועלייה למאזן חיובי.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי מול שחקן פנאתינייקוס דריל מייקון ג'וניור. דני מרון
מחצית ראשונה מופלאה שלו. נאנלי/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הצהובים פתחו עם מהלך של סל ועבירה מבית מדרשו של קינן אוואנס, אך היוונים הגיבו בריצת 0:7. סקוטי ווילבקין הכריח מעט יותר מידי וירה ארבע שלשות שלא נכנסו, אך ג'יימס נאנלי עלה היטב מהספסל ועזר לצהובים לחזור להוביל. סיום טוב של המארחת לרבע הראשון הוריד אותה ביתרון 13:19 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

ג'יימס נאנלי המשיך ביכולת הנהדרת שלו והגיע לספרות כפולות כבר בפתיחת הרבע השני, כשהצהובים עלו ליתרון דו ספרתי לאחר שלשה של נאנלי. אנטה ז'יז'יץ' עלה לדקות בכורה מאז הפציעה שגרמה לו להיעדר במשך חודש והראה שהוא בכושר עם דאנק אופייני מתחת לסל. ההתקפה היוונית המשיכה להראות לא טוב, ומכבי תל אביב ירדה להפסקת המחצית ביתרון 23:33.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
שב לאחר היעדרות של חודש. ז'יז'יץ'/דני מרון

רבע 3:

מכבי תל אביב המשיכה להנות גם ברבע השלישי, שהתחיל כהמשך ישיר של המחצית הראשונה. נקודות של קלויארו קבעו 25:40 צהוב, ופריפטיס הוריד את שחקניו לפסק זמן. משחק ההתקפה של האורחת המשיך להראות נורא, והקבוצה של יאניס ספרופולוס ניצלה זאת כדי לקבוע יתרון שיא של 19 הפרש, 34:53. לקראת הרבע הרביעי הוליכה המארחת 40:55.

רבע 4:

היתרון המקומי טיפס כבר ל-20 הפרש בפתיחת הרבע הרביעי, והמשחק היה נראה בדרך לגארבג' טיים. משום מקום, פאו יצאה לריצת 2:13 והורידה את הפער של מכבי תל אביב למינוס שבע בלבד. במצב של 60:68 לטובת המארחת, ולחץ גדול על הכתפיים, קלע סקוטי ווילבקין שלשה חשובה, והראה שגם כשהוא במשחק בינוני, הוא שם בשביל לקלוע את הזריקות החשובות. היוונים הגיבו בריצת 1:8 והורידו עד מינוס 4, דקה לסוף. מייקון הוריד כבר עד 75:73 בלבד, אך ווילבקין דייק מהקו, ומכבי תל אביב ניצחה 73:77.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. דני מרון
משחק טוב שלו. סורקין/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס ננאלי 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 16 (3 מ-9 לשלוש), 7 ריבאונדים ו-4 איסטיסם, דרק וויליאמס 11 ו-4 איבודים, רומן סורקין 9 ו-6 ריבאונדים, קינן אוואנס 7, ג'יילן ריינולדס 6, 9 ריבאונדים, אנטה ז'יז'יץ' 6, אנג'לו קלויארו 4. ג'ון דיברתולומאו (05:12 דקות), קמרון טיילור (04:36) ומתיאס לסור (06:43) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לפנאתינייקוס: דריל מייקון ג'וניור 17 נקודות, יאניס פפאפטרו 15 ו-6 ריבאונדים, אוקרו ווייט 14, נמניה נדוביץ' 13, יורגוס פפאיאניס 6 ו-12 ריבאונדים, יוגי פרל 3, לאונידס קסלאקיס 3, ג'רמי אוואנס 2. הווארד סנט רוס (13:51 דקות), קנדריק פרי (16:35 דקות), ג'הייבה פלויד (04:24).

ביום שלישי הקרוב תארח מכבי תל אביב את ז'לגיריס קובנה הליטאית במסגרת המחזור השישי ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully