וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר נים התלונן על גניבה והפליל את עצמו בקיום יחסי מין עם קטינות

סידי סאר, שחקן נבחרת סנגל וקשר נים שירדה בקיץ לליגת המשנה בצרפת, דיווח למשטרה על כך שמכונית האאודי שברשותו נגנבה, אולם במהרה מצא את עצמו במעצר

הקשר הסנגלי סידי סאר נחשב להבטחה גדולה ובמולדתו וגם בצרפת צפו לו עתיר מזהיר על כר הדשא, אבל ייתכן שהיום (רביעי) הקריירה שלו הגיעה לסיומה. בצרפת פורסם כי השחקן נעצר שלשום באשמת בעילה בהסכמה של שתי צעירות בנות 17, להן שילם עבור יחסי המין.

בעיתון הצרפתי "לאקיפ" נכתב כי השחקן הפליל את עצמו שלא במתכוון באירוע. הכיצד? סאר פנה למשטרה המקומית והגיש תלונה על גניבת רכב האאודי Q3 שברשותו, מעשה שלכאורה בוצע על ידי שתי הצעירות בנות ה-17, אלא שבמהלך החקירה הוא גם הודה כי שילם להן עבור קיום יחסי מין.

סידי סאר, קשר נים. Sylvain Lefevre, GettyImages
הפליל את עצמו. סאר (מימין)/GettyImages, Sylvain Lefevre

סאר בן ה-25 נמנה על הסגל הרחב של נבחרת סנגל, אבל רשם רק שש הופעות מאז הופעת הבכורה בספטמבר 2018 ועד משחקו האחרון בשנה שעברה במשחק ידידות נגד מרוקו. הוא נרכש על ידי נים בקיץ 2019 תמורת כשני מיליון יורו משאטורו, אבל בעונה שעברה ירד איתה לליגת המשנה ובקיץ האחרון הוצב ברשימת ההעברות ולא מצליח למצוא קבוצה שתצרף אותו או לשוב לסגל נים גם אחרי סגירת החלון. מאמנו, פסקל פלאנקה, טען למרות כל זאת שסאר הוא "השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully