וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעזוע הראשון: סטיב ברוס פוטר מניוקאסל, פונסקה יחליפו?

הסעודים נפרדו מהמאמן בהחלטה המשמעותית הראשונה כבעלי המגפייז. גרהאם ג'ונס יאמן זמנית, מאמנו בעבר של מנור סולומון בשחטאר דונייצק, לוסיאן פאבר ואנטוניו קונטה המועמדים המובילים. המועדון לאוהדים: הפסיקו להגיע בלבוש מוסלמי

ימים ספורים אחרי שניוקאסל נרכשה על ידי קרן השקעות סעודית ובין רגע הפכה למועדון העשיר בעולם, הגיע השינוי המשמעותי הראשון: סטיב ברוס, מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, שילם את המחיר.

המגפייז, במשחקם הראשון בעידן הסעודי, נכנעו ביום ראשון בביתם 3:2 לטוטנהאם, משחק שכבר אליו היה ספק רב אם ברוס יגיע. בתקשורת האנגלית הוזכרו מספר מועמדים לאימון הקבוצה בימים האחרונים, בהם אנטוניו קונטה שבאיטליה דווח שיסכים לחזור באנגליה רק בעונה הבאה ומכאן שפאולו פונסקה, שהיה המועמד המוביל לאימון טוטנאם בקיץ ובסופו של דבר לא זכה לקבל את התרנגולים, הפך למועמד המוביל. זו עשויה להיות בשורה גם עבור מנור סולומון, אותו פונסקה אימן בשחטאר דונייצק ובוואלה! ספורט פרסמנו כי הוא מועמד לקבוצה. שם נוסף שהוזכר הוא של לוסיאן פאבר, אקס ניס ובורוסיה דורטמונד.

סטיב ברוס, מנג'ר ניוקאסל. Stu Forster, GettyImages
המהלך הראשון של הסעודים על חשבונו. סטיב ברוס/GettyImages, Stu Forster

בהדרכת ברוס בשנתיים האחרונות, ניוקאסל סיימה במקומות ה-12 וה-13 בפרמיירליג והגיעה לרבע גמר הגביע האנגלי. "אני אסיר תודה לכל מי שקשור לניוקאסל על ההזדמנות לאמן קבוצה כזו. מודה לכל הצוות שעבד איתי ולשחקנים על העבודה הקשה ויודע שהיו לנו עליות ומורדות, אבל כולם נתנו את הכל וצריכים להיות גאים", אמר ברוס שעשוי לפרוש בקרוב: "אני חושב שזהו התפקיד האחרון בקריירה שלי. זה מאוד קשה לדעת שאף פעם לא באמת רוצים אותך, שאנשים כן רוצים שתיכשל, שאומרים שאני חסר תועלת, לא טקטי וכל דבר אחר".

כצפוי ובהתאם לדיווחים בשבוע שעבר, עוזרו של ברוס, גרהאם ג'ונס, יוביל את הקבוצה כמאמנה הזמני והוא יעמוד על הקווים במשחק בשבת נגד קריסטל פאלאס. בתום 8 מחזורים בפרמיירליג, ניוקאסל במקום ה-19 ולפני האחרון עם שלוש נקודות בלבד במאזנה, עדיין ללא ניצחון העונה.

עוד בוואלה!

מנור סולומון ברשימת המועמדים של ניוקאסל לינואר

לכתבה המלאה
אוהד ניוקאסל. Ian MacNicol, GettyImages
"הפסיקו לעטות לבוש מוסלמי". אוהד ניוקאסל/GettyImages, Ian MacNicol

אל משחק הבית נגד טוטנהאם הגיעו אוהדים כשלהם עוטים לבוש מוסלמי כמחווה לרכישת המועדון על ידי הסעודים. המגפייז הבהירו כי הבעלים החדשים לא נפגעו מהמחווה, ותפסו אותה כמעשה חיובי, אך המועדון ביקש כי מעתה והלאה יפסיקו האוהדים להגיע בלבוש שכזה למגרשים, אלא אם הם עוטים את אותן תלבושות גם בשגרה, מכיוון שהיא עלולה להתפרש כפוגענית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully