וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון ברשימת המועמדים של ניוקאסל לינואר

19.10.2021 / 12:54

שחקן הכנף הישראלי מוערך מאוד באי הבריטי, בין היתר בזכות ההופעות נגד סקוטלנד שהוכיחו שהוא מסוגל להתמודד ברמה הפיזית. ניוקאסל המתחדשת תוגבל על ידי הפייר פליי, אבל תוכל לעמוד במחיר שדורשת שחטאר דונייצק. יחד עם זאת, סולומון הוא רק שם אחד ברשימה

מנור סולומון, שיפגוש הערב (שלישי) פעם נוספת את ריאל מדריד, הוא אחד השמות שעלו לאחרונה ברשימת המועמדים לניוקאסל לקראת חלון ההעברות של ינואר. הקבוצה מצפון-מזרח אנגליה נרכשה בשבוע שעבר וראשיה החדשים נחושים לחזק את הסגל כדי להימנע מירידה. הסכום שהם יוכלו להשקיע בינואר מוגבל על ידי חוקי הפייר פליי, אבל המחיר של הישראלי של שחטאר דונייצק לא גבוה יחסית.

סולומון ניצב תחת מעקב קבוע של קבוצות מליגות בכירות והוא מאוד מוערך באי הבריטי, בין היתר בזכות הופעות מצוינות שלו נגד סקוטלנד בשנים האחרונות - שהוכיחו את היכולת שלו להתמודד בכדורגל הבריטי. קשר סקוטלנד ואסטון וילה, ג'ון מקגין, אף אמר בשבוע שעבר ש"סולומון הוא אחד השחקנים הטובים ששיחקתי נגדם, כשהוא עם הכדור, תמיד יכול לקרות משהו".

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון, מול שחקן נבחרת סקוטלנד, סקוט מקטומיניי. רויטרס
מאוד מוערך באי הבריטי. סולומון מול מקטומיניי בשבוע שעבר/רויטרס

בשנה האחרונה שחקן הכנף בן ה-22 הוזכר כמועמד לארסנל ואסטון וילה, אבל כעת גם ניוקאסל שוקלת את העניין. יחד עם זאת, סולומון הוא כמובן רק שם אחד ברשימה, כאשר הכסף הגדול שנכנס למועדון הופך שחקנים רבים לזמינים עבורו.

ביממה האחרונה אגב, התקשורת הבריטית העלתה את שמו של פאולו פונסקה כאחד כמועמדים לאמן את המגפאייז. הפורטוגלי אימן את סולומון בשחטאר דונייצק בעונת 2018-19.

יש לציין שיורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן שעומד מאחורי רכישת הענק של ניוקאסל, אמר באפריל 2018 שהוא מכיר בזכות הקיום של מדינת ישראל ועל פי דיווחים בשנים האחרונות הוא משתף פעולה עם ישראל מבחינה פוליטית-מדינית - גם אם לא למראית עין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully