וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו במחיר שווה לכל כיס: ברצלונה מתקשה למכור כרטיסים

המשחקים בין ברצלונה לריאל מדריד תמיד נחשבו למבוקשים ביותר והיה כמעט בלתי אפשרי להיכנס אליהם במחיר עלות, אך כעת המצב שונה. אז כמה יעלה כרטיס לאל קלאסיקו ביום ראשון?

זה לא סוד שה"אל קלאסיקו" הספרדי בין ברצלונה לריאל מדריד נחשב לאחד המשחקים האטרקטיביים והמעניינים ביותר בעולם ולא בכדי מחירי הכרטיסים הרקיעו שחקים ואלו נמכרו מדי שנה במאות ובאלפי יורו, אבל לקראת המשחק הקרוב בין שתי היריבות המושבעות בקאמפ נואו ביום ראשון, זהו כבר ממש לא המצב.

עשרות אלפי ישראלים נהגו לפקוד את משחקי הקלאסיקו בברצלונה ובמדריד בשנים האחרונות ורבים מהם שילמו מחירים אסטרונומיים עבור כרטיסים שיבטיחו את כניסתם למשחק ובמחיר טוב, אבל כנראה שההתרסקות הכלכלית והמקצועית של ברצלונה ועזיבת ליאונל מסי לפריז סן ז'רמן עשו את שלהן, הבוקר (רביעי), ארבעה ימים בלבד לפני המפגש, באתר הרשמי של ברצלונה מוצעים אלפי כרטיסים למכירה במחיר עלות - החל מ-99 יורו לכרטיס - דבר שלא קרה שנים רבות.

אוהדי ברצלונה בקלאסיקו נגד ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
תמונה שכנראה לא נזכה לראות בקרוב בקאמפ נואו. אוהדי ברצלונה בקלאסיקו/GettyImages, David Ramos

ברצלונה לא יכולה הייתה למלא את אצטדיון קאמפ נואו במשחקיה העונה בעקבות הגבלות הקורונה בספרד, אבל הן הוסרו בשבוע שעבר ולמרות זאת במשחק האחרון נגד ולנסיה נכחו 47,317 צופים. זהו היה משחק הבית עם כמות הצופים הגבוהה ביותר שהייתה לקבוצה העונה, יותר מאשר במשחק ליגת האלופות נגד באיירן מינכן אליו הגיעו 39,737 צופים (משמע שכמעט 10,000 כרטיסים לא נמכרו). למעשה, מתוך 40 אזורים המוצעים למכירה, שלושה בלבד נמכרו עד אפס מקום ושמונה נוספים קרובים לסולד-אאוט.

כידוע, תכולת אצטדיון קאמפ נואו הינה למעלה מ-99,000 מושבים, אבל הקהל מצביע ברגליו לאור מצב המועדון וכעת מתברר שגם מעמדו של האל-קלאסיקו לא כפי שהיה. יש לציין שגם העובדה שהשמיים עדיין לא נפתחו בצורה חופשית הובילה לכך שנבצר מתיירים רבים, בהם גם הישראלים, להגיע למדינה ולמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully