וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "קיירי אירווינג צריך להתחסן, אשמח שהוא יחזור לשחק"

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 9:55

קומישינר ה-NBA המליץ לכוכב ברוקלין נטס לקבל את החיסון ולשוב לשגרה: "חייהם של אנשים רבים בעולם ניצלו, הוא צריך לעשות את זה בראש ובראשונה בשביל עצמו"

כשבוע אחרי שברוקלין נטס הודיעה שקיירי אירווינג לא יהיה חלק מהקבוצה עד אשר יתחסן לפחות פעם אחת נגד קורונה, האולסטאר עומד על סירובו לא להתחסן והלילה (בין שלישי לרביעי) לא עמד לרשות הקבוצה במשחק פתיחת העונה של ה-NBA, בו היא הובסה על ידי האלופה מילווקי באקס.

כידוע, קיירי אירווינג הוא לא רק אחד הכדורסלנים הטובים בליגה, אלא גם אחת הדמויות המשפיעות ביותר בליגה והחלטתו לא להתחסן ותגובת הפרנצ'ייז לאסור עליו לקחת חלק בפעילות הקבוצה, בהחלט עוררה הדים רבים, אלא שרק עתה זכינו לשמוע את תגובתו של אדם סילבר, קומישינר הליגה, לאירועים האחרונים.

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. Sarah Stier, GettyImages
"רוצה שהוא יתחסן, קודם כל בשביל עצמו"/GettyImages, Sarah Stier

אדם סילבר מדבר על התקווה שקיירי אירווינג יתחסן

"הייתי מאוד רוצה שהוא יתחסן, בראש ובראשונה בשביל עצמו ולמען משפחתו, אחרי זה בשביל חבריו לקבוצה והקהילה וגם בשביל הליגה שאני יודע שכל כך אכפת לו ממנה", אמר אדם סילבר, "אני אומר בכנות שאני מקווה שקיירי יחליט להתחסן בסופו של דבר - למרות כל מה שהוא מרגיש כלפי החיסון.

"אשמח לראות אותו משחק כדורסל השנה ואשמח לראות את ברוקלין נטס עם סגל מלא. אני מבין שזה לא רק קיירי אלא אנשים רבים במדינה, אבל אנחנו צריכים להודות על כך שהחיסון קיים והציל כל כך הרבה אנשים. החוק בניו יורק הוא שאם אתה רוצה לשחק באולם סגור, עלייך להתחסן - והלוואי שהוא יתחסן ויוכל לשחק", סיכם סילבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully