וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר שוקל להוריד את שרי לספסל מול סלביה. סאן מנחם עשוי לנוח

20.10.2021 / 9:29

מאמן מכבי חיפה מתלבט בין קישור הגנתי להתקפי מול הצ'כים (חמישי, 19:45, ספורט 4). גולדברג או טואטחה מועמדים לפתוח, סטריין ייכלל בסגל?

ברק בכר מתלבט באיזה מערך לעלות מחר (חמישי, 19:45, ספורט 4) נגד סלביה פראג. הדילמה העיקרית של המאמן היא אם לעלות עם שלישיית אמצע חזקה שתכלול את חוסה רודריגס, עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר או שמא לוותר על אחד מהשלושה ולפתוח עם שלישיית קשרים התקפיים וחלוץ חוד. אתמול במהלך האימון תרגל בכר אופציה של שלישיית קישור ביחד עם דין דוד ועומר אצילי, כשצ'ארון שרי היה בחוץ אך בחלק מהאימון שרי גם תורגל בהרכב ונראה שזו ההתלבטות העיקרית של המאמן.

מי שתורגל בחוד היה גודסוויי דוניו, שצפוי לקבל קרדיט אחרי שנכנס כמחליף וכבש במשחק הליגה נגד הפועל ירושלים. עמדת המגן השמאלי היא סימן שאלה נוסף. בכר שוקל להעניק מנוחה לסאן מנחם ששיחק מספר רב של משחקים העונה ולפתוח עם שון גולדברג או טאלב טואטחה בהרכב.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זקוק למנוחה? סאן מנחם/מאור אלקסלסי

במקביל עסוקים בחיפה בהכשרת הפצועים. ריאן סטריין חזר להתאמן ועשוי להיכלל בסגל, אך ההערכה היא שלא יפתח. מוחמד אבו פאני חזר להתאמן חלקית, אבל לא לקח חלק במשחקונים עצמם והוא עדיין בספק למשחק כשבכל מקרה גם אם יהיה בסגל הוא צפוי לקבל דקות מעטות.

יותר מ-16 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק וההערכה היא שבין 18 ל-21 אלף אוהדים יאיישו את היציעים מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully