וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות בסלביה פראג, תפגוש את מכבי חיפה בסגל חסר מאוד

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 11:21

בלם שמשחק בניגוד לדעת הרופאים, שחקן שהוזעק מהמילואים, 8 נעדרים וכאב ראש גדול במרכז ההגנה. צרות באלופת צ'כיה לקראת חמישי

מכת פציעות בסלביה פראג לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום חמישי בקונפרנס ליג (19:45, ספורט4). אלופת צ'כיה מתמודדת כבר לא מעט זמן עם היעדרויות של שחקני מפתח, אבל בימים האחרונים המצב החריף והאימון הקבוצה ביום חמישי נעדרו לא פחות מ-8 שחקנים.

הבעיה של המאמן יינדריך טרפישובסקי היא בעיקר בהגנה. אונדז'יי קודלה נעדר כבר כמעט חודשיים, דויד הובורקה סובל מקרע ברצועה הצולבת וגם תומאש הולש הוורסטילי, שהעונה הוסט כמה פעמים למרכז ההגנה, נפצע לאחרונה.

אתמול סלביה ניצחה את סלובן ליברץ 1:3, כשהבלם טראס קצ'ארבה מתעלם מהוראות הרופאים ומשחק 90 דקות. האוקראיני סובל משברים באף ובעצם הלחי והיה אמור לחזור רק בעוד שבועיים, אבל אמר אתמול: "הודעתי לרופאים של המועדון שאני מתכוון לשחק למרות ההמלצה שלהם. התאמנתי עם מסיכה בימים האחרונים והתרגלתי. לא פשוט לשחק איתה, מזל שכבר לא כל כך חם. אני משוכנע שאהיה מוכן ב-100 אחוז למשחק נגד מכבי חיפה ביום חמישי".

אגב, קצ'ארבה לא היה היחיד ששיחק אתמול עם מסיכה. גם השוער אונדז'יי קולארז' עטה כזו אחרי שחזר מפציעה.

מאמן סלביה פראג, יינדריך טרפישובסקי. Ian MacNicol, GettyImages
מצב מסובך. טרפישובסקי/GettyImages, Ian MacNicol

אתמול יקוב הרומדה הסלובקי - קשר אחורי בימים רגילים - תופקד כבלם לצד קצ'ארבה, אבל נפגע בעצמו במהלך המשחק והוחלף. לסגל הוזעק מיכאל שמיד בן ה-34, שמשחק בשנתיים האחרונות קבוצת המילואים של סלביה, אבל המאמן טרפישובסקי העדיף לא להשתמש בו והותיר אותו על הספסל

החדשה המעודדת מבחינת סלביה לקראת הטיסה לישראל היא שאייהם אוסו השבדי (ממוצא סורי) אמור להיות כשיר אחרי שיתאושש מפציעה קלה וכך לצ'כים בכל זאת יהיו לפחות שני בלמים טבעיים. אתמול הוא היה בכל מקרה מורחק וניצל את הזמן למנוחה.

מעבר לשחקני ההגנה, גם אונדז'יי לינגר ולוקאש פרובוד פצועים. אתמול נכנסו כמחליפים דניאל סאמק בן ה-17 ופיליפ הורסקי בן ה-18. הראשון אגב, כבר הפך לשחקן מן המניין בסלביה ונחשב לאחד הכדורגלנים המבטיחים בצ'כיה.

המאמן טרפישובסקי אמר אתמול: "אני עדיין לא יודע לגבי אונדז'יי קודלה, החזרה שלו קרובה, אולי ביום חמישי הוא סוף סוף יוכל לשחק. לצערי יש לנו לא מעט פציעות. הולש עם קרע בשריר, לאצו טקאץ' ייעדר לפחות עוד שבועיים... בימים האחרונים נעדרו מהאימונים 8 שחקנים, כש-5 מהם שחקני הגנה. אבל זה המצב ונצטרך להתמודד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully