וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם המוסדות לא יעזרו נקבל החלטות קיצוניות"

20.10.2021 / 9:17

בבית"ר ירושלים יודעים שהמלחמה ב"לה פמיליה" רק בתחילתה ושולחים מסר ברור: "לא נוכל לבד, אם צריך נרד מהמגרש או לא נעלה לשחק בכלל. נתמודד עם הדבר הזה בכל מחיר, גם אם נצטרך לרדת ליגה. שכולם יקחו זאת בחשבון". במשטרה זיהו חלק מהמתפרעים ומעריכים שיבוצעו מעצרים

אם לאחר האירועים ביציעי בלומפילד הייתה תחושה שחלק גדול מאוהדי בית"ר ירושלים ידירו רגליהם מהמגרשים, נראה שהרוב המוחץ והשפוי חושב אחרת. החל מאתמול אחר הצהריים אוהדים רבים מבהירים שיגיעו למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה כחלק ממפגן כח ותמיכה בקבוצה ובמועדון, במסגרת המלחמה על הבית, כהגדרתם. ארגון "שער האריות" הבהיר כי חבריו יישבו במשחק ביציע המזרחי ("לה פמיליה" לא מגיעים למשחקי בית) וקורא לאוהדים להצטרף אליו ולתמוך בקבוצה.

במקביל, הנהלת הקבוצה החליטה גם היא להילחם למען הקהל השפוי וקבעה מחיר אחיד של 50 ש"ח למשחק נגד הפועל חיפה תחת הכותרת "מחזירים את בית"ר לשפיות". במועדון מתכוונים לעשות במהלך הימים הקרובים מספר מהלכים נוספים על מנת לחזק את הקהל והביטחון שלו לחזור למגרשים ואף אמרו: "אנחנו רוצים שכולם ירגישו בטוחים ויבואו בהנאה לטדי, רוצים לראות את המשפחות חוזרות ליציע וזה יתחיל כבר במשחק הקרוב, אנחנו מרגישים את הווייב של האוהדים להילחם על בית"ר ירושלים".

אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון הי"א באשדוד. לירון מולדובן
במועדון לא מתכוונים לוותר/לירון מולדובן

בקבוצה יודעים שהמאבק מול "לה פמיליה" רק בתחילתו, אך מבהירים כי ללא סיוע מהמוסדות הם לא יבחלו באמצעים, ואמרו: "לא נוכל לבד, אם לא יעזרו לנו והדבר הזה יימשך אנחנו נקבל החלטות קיצוניות, אם צריך אולי גם לא נעלה לשחק או נרד מהמגרש בזמן קריאות גזעניות והשתקת היציע. שכל מי שאחראי על הכדורגל והסדר במדינה הזאת יקח את זה בחשבון, בית"ר ירושלים תתמודד עם הדבר הזה בכל מחיר, גם אם נצטרך לרדת ליגה".

המשטרה גבתה עדויות ממספר אוהדים, זיהתה חלק מהמתפרעים דרך הצילומים וכבר היום אמורים מספר אוהדים להיות מוזמנים לחקירה, כאשר במשטרה העריכו כי יבוצעו מעצרים. יותר מכך, במשטרה מתכוונים לשבת עם בית"ר ירושלים על ה"רשימה השחורה" שהכין המועדון בעבר ולהתייחס אליה ברצינות, כאשר כל אחד ואחד המזוהה עם "לה פמיליה" ופעולותיו עשוי להיות מוזמן לחקירה בשבועות הקרובים, כאשר בשלב ראשון חלקם יוזהרו ויידרשו להתרחק מהיציעים.

הלילה כתב אופיר קריאף בחשבון האינסטגרם שלו: "אחרי שלקח לי כמה שעות טובות לעכל מה שראיתי אתמול, מלחמת אחים ביציע של בית"ר! אוהדי בית"ר מרביצים לאוהדי בית"ר!! לא נתפס, לא מעכל, ומשהו שלא יכול להיות בחיים!!! כתם שחור שיילך איתנו הרבה מאוד שנים, אבל יש אפשרות לתקן".

עוד בוואלה!

"אווירה של פיגוע": עדויות מהטרור של "לה פמיליה" ביציע בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ', קשר בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
קומאן לא יוותר לו. ינקוביץ'/לירון מולדובן

בצד המקצועי, במועדון מודאגים מיכולת הקבוצה והגישה של לא מעט שחקנים, כאשר התקווה היא כי חזרתו של אוראל דגני בקרוב, יחד עם הכניסה של קמסו מארה ואביאל זרגרי לכושר יובילו לשיפור משמעותי. ארווין קומאן אמור לערוך שיחה עם מרקו ינקוביץ' על מנת להבין מה גורם לשחקן לאנרגיות ירודות וחוסר חשק לאורך כל התקופה האחרונה, כאשר המאמן לא מתכוון לוותר למונטנגרי, ואם ולא יתיישר לפי דרכו, הוא לא יחזור ל-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully