וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בית"ר ירושלים שנפצע בעימות ביציע: "אלימות משוללת רסן"

בתכנית הספורט ב-103FM העלו את ג', שביקש להישאר בעילום שם וסיפר מדוע החלה הקטטה וכיצד המאבטחים והשוטרים לא התערבו כלל: "מחדל משטרתי, לא מספיק חברי 'לה פמיליה' יושבים מאחורי סורג ובריח"

תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

כמעט 24 שעות מאז האירועים האלימים והקשים בשערים 10-11 של אוהדי בית"ר ירושלים במשחק החוץ באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב, העדויות נגד חברי ארגון "לה פמיליה" לא פוסקות. הערב (שלישי) התראיין בתכנית הספורט ב-103FM אוהד בית"ר ירושלים, שביקש להישאר בעילום שם, שנפגע בקטטה וסיפר מדוע פרצה מלכתחילה.

"ראשית אומר שכנראה לא מספיק חברי 'לה פמיליה' נשלחו מאחורי סורג ובריח, יש עוד הרבה שמקומם שם. משחק יצרי נגד הפועל תל אביב, 8,000 אוהדי בית"ר ירושלים ביציע ובאיזור הדקה ה-35 קמסו מארה, שחקן ממוצא מוסלמי, עולה לכר הדשא להתחמם. קבוצת אוהדים של 'לה פמיליה' מחליטים להפסיק לעודד, מסירים את התוף מבמת העידוד וצועקים 'אנחנו בעלי הבית, מי שיעז לפצות את פיו יאכל מכות'. בזו הלשון. אוהדים אחרים, כמצופה מהם, המשיכו לעודד את הקבוצה - לא את קמסו מארה ספציפית, כי אנחנו לא עסוקים במלחמה הזו של מוסלמי או לא, אלא את הקבוצה.

אוהדי בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב. אריאל שלום
"אני לא מתכוון לפקוד את המגרשים בשנים הקרובות"/אריאל שלום

"קבוצה של 25-30 מ'לה פמיליה', מבושמים מאוד בוא נאמר, פשוט החלה להתנפל על אוהדים שעודדו את הקבוצה באלימות משוללת רסן, מכות ואגרופים", המשיך האוהד ג' לספר, "בשלב מסוים הם גם התלבשו על בחור צעיר, חייל ביחידה מיוחדת, לוחם, שבגלל הסיווג שלו לא יכול להתראיין והוא ספג לינץ' שנראה לאומני לכל דבר ועניין. גם בחורה שסובלת מנכות נדחפה ונבעטה".

עוד בוואלה!

"אווירה של פיגוע": עדויות מהטרור של "לה פמיליה" ביציע בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

האזינו לג', אוהד בית"ר ירושלים שנפגע בקטטה

כיצד האירוע הסתיים: "זה מחדל משטרתי. האירוע הזה לא נמשך דקה או שתיים, אלא 8-12 דקות, מדקה 35 ועמוק לתוך הפסקת המחצית. אי אפשר לקרוא לזה תגרה או קטטה, כי זה היה במעמד צד אחד. קבוצות אוהדים אחרים הפרידו, המאבטחים כשלו בתפקיד היחיד שמצופה להם. הייתה קבוצת יס"מניקים שעמדה במרחק 20 מטר מהנקודה שבה התחילה האלימות, אבל יש כאן כשל אם הם לא יכולים להשתמש בכוח שלהם. לצערי אני לא מתכוון לפקוד את המגרשים בשנים הקרובות, אחרי למעלה מ-20 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully