וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל: "מצאנו קצת שמחה במשחק שלנו"

18.10.2021 / 23:03

מאמן הפועל ירושלים לא שכח מהבעיות למרות הניצחון על באר שבע, שהותיר קבוצתו מושלמת בליגה: "לא טומן את ראשי בחול"

כשהפועל ירושלים נבנתה לקראת העונה החדשה, על תצוגות התקפיות מהסוג שנרשם הערב (שני) בארנה חשבו אנשיה: האדומים פגעו ב-15 מ-26 לשלוש, קיבלו 59 נקודות משלישיית הגארדים המובילה - שון קילפטריק (28) רטין אובסוהאן (16) וג'יילן אדאמס (15) - ושייטו לניצחון 72:90 על הפועל באר שבע.

אלא שאחרי באר שבע, תצא ירושלים לאחד השבועות המאתגרים ביותר שלה בתקופה הקרובה. במוצאי שבת היא תתארח אצל מכבי תל אביב, וביום רביעי הבא תשחק בפולין נגד סטאל אוסטרוב במשחק גורלי בליגת האלופות.

שחקן הפועל ירושלים ווילי וורקמן עם ג'יילן אדאמס, אדם אריאל. לירון מולדובן
בליגה, בינתיים, הכל הולך חלק. שחקני ירושלים חוגגים/לירון מולדובן

"בשורה התחתונה, הכי חשוב לי שמצאנו קצת שמחה במשחק שלנו", סיכם המאמן המנצח, אורן עמיאל, "וזה מה שניסינו לעשות בשבוע שאחרי ההפסד למנרסה. היו לנו אימונים יותר קלילים, לא על חשבון האינטנסיביות, כדי לתת יותר ביטחון לחבר'ה. היו שיחות ברמה האישית והקבוצתית. אנחנו אנשים מקצוענים, וכולם רוצים לנצח. ניצחון זו התרופה הכי טובה. אני לא טומן את ראשי בחול ולא מתעלם ממצבנו. אנחנו צריכים לעשות את הדברים טוב יותר".

עמיאל החמיא לקילפטריק: "שון הוא המבוגר האחראי. אנחנו מדברים הרבה והייתה לנו שיחה טובה, וכשהוא טוב, זה טוב לנו. אנחנו מבינים שטעויות הן חלק מהעסק. האנשים הרימו היום אחד את השני דווקא ברגעים הפחות נעימים, וזה עושה את ההבדל. זה מה שאנחנו מנסים לעשות, וזאת עבודה קשה. אני רוצה לקחת את המשחק הזה וליהנות מהניצחון, כדי שהשחקנים ייקחו איתם את הרגעים הטובים".

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר. לירון מולדובן
"לא נכנסנו טוב למשחק". רמי הדר/לירון מולדובן

מאמן באר שבע, רמי הדר: "לא נכנסנו טוב למשחק בקטע ההגנתי. אני לא אוהב להתחיל בהתנפלות, כי אז אין לאן לטפס, ואולי זו הייתה טעות. ירושלים נכנסה טוב, ומשם היה לנו מאוד קשה. כדי לנצח, אנחנו צריכים לקלוע מבחוץ. אם היינו פוגעים ב-36 אחוזים לשלוש כמו במשחק נגד גלבוע/גליל, כנראה היינו במשחק. הרדיפה אחריהם לא הייתה פשוטה לנו, ואני יכול לתת קרדיט לשחקנים שלי שהמשיכו לשחק. יש לנו רוח קבוצתית נהדרת, ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לשחק טוב יותר. אני צריך לקחת אחריות על איך שהשחקנים שלי משחקים".

הדר הבהיר כי "יש לי תחושה שחסר לנו קצת עומק, אבל כתפיסת עולם, אנחנו לא ממהרים לבצע שינויים, ואין מה לדבר על זה כרגע". בנוגע לתצוגת השלשות של המקומיים, אמר: "באנו לשחק עם קבוצה שיש לה את היכולת. כשאתה בפיגור ומתחיל לרדוף, אתה לוקח סיכונים. הצלחנו להכניס אותם לטראפים, אבל הם יצאו מהם והגיעו לקליעות פנויות".

המחזור השלישי בליגת העל ייצא לדרך ב-23 לאוקטובר ויושלם יומיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully