וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל נוף הגליל: "שיפוט בושה וחרפה, חסרי עמוד שדרה באיגוד"

17.10.2021 / 9:45

בעקבות ההפסד 3:1 להפועל חיפה, גיל ברעם אמר לוואלה! ספורט: "השופטים הרגו לנו את המשחק, קופחנו קשות גם במשחקים הקודמים. אנחנו לא תיירים בליגה הזאת"

צפו בתקציר הניצחון של הפועל חיפה על הפועל נוף הגליל

תקציר: הפועל חיפה - הפועל נוף הגליל 1:3/ספורט 1

פתיחת העונה המצוינת של הפועל נוף הגליל ספגה אתמול (שבת) מכה נוספת בעקבות ההפסד 3:1 להפועל חיפה, שהיה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והוביל פעם נוספת לזעם במועדון על אירועי השיפוט.

בקבוצה זועמים על השופט אביעד שילוח, שלטענתם קיפח אותם מאוד במהלך המשחק. בקבוצה טענו לשריקה שגויה בפנדל שנשרק לזכות הפועל חיפה וקיפוח נוסף בכך שלא נשרק פנדל לטובת נוף הגליל, גם לאחר שהשופט נקרא אל המסך, אך העדיף שלא להקשיב לעצת שופטי ה-VAR.

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן עם השופט אביעד שילוח. מאור אלקסלסי
טענות לא פשוטות נגד אביעד שילוח והשיפוט גם במשחקים הקודמים/מאור אלקסלסי

מנכ"ל המועדון גיל ברעם, שהוציא הודעה כבר אתמול על כך שהוא מתכוון לשלוח מכתב להתאחדות והמנהלת ולמחות נגד השיפוט, לא נרגע גם הבוקר ואמר לוואלה! ספורט: "שיפוט קטסטרופה, פשוט בושה וחרפה. הפכו את נוף הגליל לפרויקט באיגוד השופטים. חוסר מקצועיות ברמה הכי גבוהה, אחרי שפעמיים קיפחו אותנו עם ה-VAR, שבוע אחרי שבוע, שולחים שופטים חסרי ניסיון, חסרי עמוד שדרה, במקום לשלוח לכאן את הבכירים שישפטו. ככה נראה כל האיגוד הזה ומבחינתי ה-VAR לא קיים יותר.

"אבקש מהמנהלת לוותר על ה-VAR, חבל על הכסף שלנו", המשיך ברעם במתקפה, "סתם עוצרים משחקים לשש-שבע דקות ולא מקבלים את ההחלטות הנכונות, זה מיותר לחלוטין. השופטים הרגו לנו את המשחק, אלה החלטות ששוות נקודות, גם מול קרית שמונה והפועל תל אביב קופחנו קשות. זה כבר משחק שלישי ברציפות שהחלטות השיפוט משפיעות על המשחק. אני מתכוון לשלוח מכתב מאוד חריף למנהלת וההתאחדות, אנחנו לא תיירים בליגה הזאת"

שחקן הפועל נוף הגליל אלי בלילתי. מאור אלקסלסי
מחזור שלישי רצוף ללא ניצחון. אכזבה וביקורת קשה בנוף הגלילאביעד/מאור אלקסלסי

בצד המקצועי מודאגים בקבוצה מפציעתו של הבלם הברזילאי גוטיירי טומלין, שפרק את כתפו בפעם השנייה וקיים חשש שיושבת לתקופה ארוכה. טומלין צפוי לעבור בימים הקרובים בדיקת MRI שתכריע לגבי חומרת הפציעה. אם יתברר שהוא זקוק לניתוח שיוביל להיעדרות של שלושה-ארבעה חודשים, במועדון לא פוסלים את האפשרות שישוחרר ויוחלף בבלם זר אחר.

בתוך כך, בקבוצה חתם היום הקשר האחורי בן ה-18 שון וייס, שחקן נבחרת הנוער של ישראל. וייס החל את העונה בקבוצת הנוער של עירוני רמת השרון, אליה עבר ממכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully