וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היה חשוב לנו לבוא ולתקן אחרי ההפסד במשחק הקודם"

מאמן הפועל חיפה מרוצה לאחר ה-1:3 על נוף הגליל שהעלה את קבוצתו באופן זמני לראש הטבלה. בנוף הגליל זועמים על השיפוט

תקציר המשחק

תקציר: הפועל חיפה - הפועל נוף הגליל 1:3/ספורט 1

חיוכים נרשמו בקרב שחקני ואנשי הפועל חיפה לאחר ה-1:3 הערב (שבת) על הפועל נוף הגליל, שהעלה זמנית את הקבוצה של אלישע לוי לראשות הטבלה. העולה החדשה פתחה טוב יותר, אך אלן אוז'בולט כבש ראשון לזכות המארחת (10), כאשר אלון תורג'מן הוסיף שער (45+1), בישול ללירן סרדל (81) והחמצת פנדל (73) ראשונה מבחינת הפועל חיפה לאחר 20 כיבושים ברציפות מהנקודה הלבנה. אלעד שחף רק צימק עבור הקבוצה של ירון הוכנבוים, שסופרת משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים. מאור אלקסלסי
"נצטרך להתפקס". הוכנבוים/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר בסיום: "מקום ראשון זה יפה, לנו היה חשוב מאוד לבוא ולתקן לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה. היה לנו חשוב לשמח את הקהל שלנו. המשחק לא נפתח טוב מבחינתנו, נוף הגליל שלטו בפתיחה אבל אנחנו היינו יעילים יותר. גם אחרי שאיבדנו את חנן ממן ידענו לכבוש את השלישי. משחק ההגנה שלנו השתפר גם. זה היה חשוב מאוד מבחינתנו לבוא ולתקן אחרי המחזור הקודם".

על האופי של שחקניו: "לדעת לכבוש כשאתה בעשרה שחקנים זה אופי. יש לנו קבוצה טובה, יש מועדון טוב. אנחנו רוצים להנות ולהמשיך קדימה".

כובש השער השלישי להפועל חיפה לירן סרדל, התייחס לפתיחת העונה המצוינת של הקבוצה: "מתחילת העונה הרגשנו שקורה משהו טוב. חוץ מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה במשחק הקודם, גם במשחקי אימון לא הפסדנו. ברגע שהכל מחובר, שיש חדר הלבשה מגובש, שחקנים איכותיים וחומר אנושי טוב - רואים את זה על המגרש".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל חיפה ניצחה 1:3 את הפועל נוף הגליל וחזרה זמנית לפסגה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
מרוצה מהאופי של שחקניו. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים: "אני חושב שפתחנו את המשחק מצוין, באנו מאוד מאוד מוכנים. שמנו דגש על הכדורגל ההתקפי שלנו ולחצנו על המגרש. הפועל חיפה מאוד איכותית, ידענו אנחנו לוקחים סיכון, אבל יש ימים כאלה. זה כבר שבוע שלישי שאנחנו סובלים מהשיפוט. ראיתם לבד מה קרה, אני מעדיף לדבר על דברים שיש לי שליטה עליהם ופחות על שופטים. הפועל נוף הגליל לא פראיירית, ומי שחושב כך טועה. נמשיך לשחק את הכדורגל שלנו. אתם מדברים על הטעויות שלהם, שלושה משחקים מתוך שישה? זה יותר מידי".

על הקבוצה שלו: "נצטרך להתפקס. יש לנו משחק מול מכבי פתח תקוה בשבוע הבא, וזה יהיה קשה מאוד. נקווה שנלמד לקח מהיום, נבוא מרוכזים ונעשה תוצאה טובה".

מנכל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם זעם על השיפוט ואמר בסיום המשחק: "אני מאוד מאוכזב מהשופטים ומהשיבוצים. הפכו אותנו לשק חבטות.מפרקים לנו את הקבוצה. החלטות שערורייתיות פוגעות לנו בקבוצה, אשלח מכתב למנהלת ואדרוש לבטל את ה-VAR, שעולה 8,000 שקל כל משחק. מה שהיה בסמי עופר זו שערוריה. שלושה שבועות השופטים הורגים אותנו, לא באנו לליגת העל להיות תיירים".

משחקי מחר בליגת העל:

הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (20:15)
עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully