וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה: אבו עביד יפתח, מי יחליף את גורדנה?

השחקן ששדרג את מעמדו לאחרונה ישחק באגף, לאור השיפור במצבו של אלחמיד. יוספי או פטרוצ'י יעלו במקום הקשר המורחק. רוני לוי: "רוצים להמשיך במומנטום החיובי". גיא לוזון: "כבר מורגלים לפגוש העונה את מוליכת הטבלה" (א', 20:15, ספורט4)

מחזור 6הסתיים17/10/2021
הפועל באר שבע
  • באריירו (45)
0:1
    מכבי פתח תקוה

    הפועל באר שבע

    איאד אבו עביד, שכבש את שני הפנדלים בניצחון הפועל באר שבע על מכבי חיפה במחזור שעבר ומאז שדרג את מעמדו בכדורגל הישראלי בזכות צמד משחקיו הטובים בנבחרת, אמור לחזור מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) להרכב הקבוצה מבירת הנגב במשחק נגד מכבי פתח תקוה, אחרי שלא פתח בשלושת משחקי ליגת העל האחרונים.

    אבו עביד, שפתח את העונה כמגן ימני בהרכב הפועל באר שבע ובנבחרת ישראל שיחק כבלם במערך של וילי רוטנשטיינר, אמור לעלות מחר ב-11 כמגן במקום אור דדיה ולא כבלם, כיוון שחאתם עבד אלחמיד מרגיש טוב יותר, התאמן אתמול ואמור לפתוח במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור.

    השערים של אבו עביד בניצחון על מכבי חיפה

    תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

    מהמשחק מחר מול מכבי פתח תקוה ייעדר השוער אריאל הרוש, שנפצע בכתפו מול מכבי חיפה. עמרי גלזר, שהוכיח את עצמו בהזדמנויות שקיבל בשער, יפתח בהרכב ויחליף את הרוש בחודש הקרוב עד שהשוער הראשון ישוב לסגל. שחקן נוסף שייעדר הוא רועי גורדנה, שהורחק במהלך המפגש עם האלופה ואת מקומו אמור לתפוס תומר יוספי, אשר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אתמול, הביע תקווה שזו תהיה העונה בה הוא יוכל לפרוץ קדימה, להבקיע ולבשל יותר ולגלות יציבות גדולה יותר. דור מיכה ואיתן טיבי התאמנו אתמול והם עשויים להתלבש למשחק. שגיב יחזקאל ימשיך להיעדר אף הוא.

    אחרי הניצחונות על מכבי תל אביב ועל מכבי חיפה, איש במועדון לא חושב שאם הקבוצה לא תנצח מחר את מכבי פתח תקוה בבית, הדבר ייחשב כאילו לא נעשה דבר מול האלופה ומחזיקת הגביע. "את הנקודות שעשינו מול מכבי תל אביב ומול מכבי חיפה אף אחד לא יוכל לקחת, כך שאין קשר בין המשחקים האלה למשחק מול מכבי פתח תקווה", אמר המאמן רוני לוי. "יחד עם זאת, אנחנו מאוד רוצים להמשיך את המומנטום החיובי שלנו ולנצח בבית לעיני הקהל שלנו, שבוודאי ימלא את טרנר".

    תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
    צפוי לקבל הזדמנות ב-11. תומר יוספי/מאור אלקסלסי

    מכבי פתח תקוה

    אחרי שרשמה את ניצחון הליגה הראשונה שלה בטרם היציאה לפגרת הנבחרות, מכבי פתח תקוה תנסה להמשיך במומנטום החיובי גם בטרנר מול המוליכה הפועל באר שבע. למעט המגן ינון אליהו שסובל מפציעה בכתפו וייעדר לפחות חודש נוסף, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן גיא לוזון, שצפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח נגד הפועל חיפה.

    "אין לנו שום בעיה עם העובדה שהייתה פגרה", אמר לוזון לקראת המשחק מחר, בהתייחסו לעובדה שפגרת הנבחרת הגיעה מיד אחרי הניצחון נגד הפועל חיפה. "התאמנו, השתפרנו ויש לנו מפגש מול הקבוצה שמוליכה את הטבלה ואנחנו כבר מורגלים לסיטואציה. פגשנו גם את הפועל חיפה וגם את הפועל תל אביב כשהן היו במקום הראשון בטבלה. ברור לנו שכדי לצלוח את האתגר וזה בהחלט אתגר אמיתי לנצח את באר שבע בטרנר, נצטרך להיות אגרסיביים, יצירתיים ואמיצים וזה מה שנעשה", הוסיף לוזון.

    "בהחלט השתחרר המון לחץ אחרי הנצחון הראשון", אמר המגן תומר לוי. "היינו צריכים את הניצחון הזה, גם כדי לקבל ביטחון וגם כדי שתהיה לנו חותמת שאנחנו מספיק טובים ומספיק איכותיים. אני חושב שהדבר הבא שהכי חשוב, זה המשכיות ואני מקווה שנראה את זה כבר ביום ראשון. אני חושב שאנחנו חייבים לייצר המשכיות, גם כדי לצבור ביטחון וגם כדי לעמוד במטרות שלנו להמשך העונה".

    תומר לוי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
    "חייבים לייצר המשכיות". תומר לוי/קובי אליהו

    טריוויה

    * בסיבוב הראשון של העונה שעברה ניצחה מכבי פתח תקוה 1:2 את הפועל באר שבע שאירחה אותה בטדי, ובכך קטעה רצף של 26 משחקים ללא ניצחון מולה. עכשיו היא רוצה לעשות את זה בבאר שבע, לראשונה מאז מאי 2010.

    * שלוש פעמים בשנים האחרונות נפגשו השתיים במחזור השישי - בכולן באר שבע אירחה ובכולן הביסה: 2:5 באוקטובר 2015, 0:5 באוקטובר 2016 ו-1:4 באוקטובר 2018.

    * הפועל באר שבע, שכבשה צמדים בארבעה מחמשת משחקי הליגה העונה, מחפשת ניצחון שלישי ברציפות - דבר שלא עשתה מאז פברואר 2020.

    * מכבי פתח תקוה ניצחה רק אחד מתשעת משחקי החוץ האחרונים שלה במסגרת הליגה.

    * רוני לוי, שאימן בעבר את מכבי פתח תקוה, לא הפסיד לה במשחק ליגה מאז ספטמבר 2007, אז היה על הקווים של מכבי חיפה שנוצחה 1:0 בקרית אליעזר.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 10800

    משחקי המחזור השישי:

    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:45: מ.ס. אשדוד - בני סכנין (ספורט3)
    שבת, 19:00: הפועל חיפה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט4)

    ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

    שני, 20:45: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully