וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מרוצים מאבו עביד: "יש לנו את הבלמים הטובים בליגה"

13.10.2021 / 9:30

הבלם עשה קפיצת מדרגה במדי הנבחרת ועשוי לפתוח מול מכבי פתח תקוה (א', 20:00, ספורט4) אם אלחמיד לא יהיה כשיר. בקבוצה בטוחים: "אחרי השדרוג שלו, יש לנו ארבעה בלמים הכי טובים בארץ"

איאד אבו עביד שעשה קפיצת מדרגה אישית גדולה בשני המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל, ישוב היום (רביעי) לשורות הפועל באר שבע ואם חאתם עבד אלחמיד לא יהיה כשיר לשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה (20:00, ספורט 4), יפתח בלם הנבחרת הטרי לצידו של מיגל ויטור.

כזכור אבו עביד ישב על ספסל הפועל באר שבע בשלושת משחקי הליגה האחרונים, אבל כשנכנס כמחליף מול מכבי חיפה במשחק האחרון לקח על עצמו את האחריות בשני הפנדלים שנשרקו לזכות הקבוצה וביצע אותם ללא דופי. אלחמיד שוחרר מהמשחק של הנבחרת אתמול מול מולדובה בשל כאבים בברכו והוא בספק ליום ראשון. גם איתן טיבי עדיין לא כשיר.

שחקן נבחרת סקוטלנד צ'ה אדמס, מול איאד אבו עביד, שחקן נבחרת ישראל. SNS Group, GettyImages
חוזר לבאר שבע עם ביטחון משודרג. אבו עביד בנבחרת/GettyImages, SNS Group

"עם השדרוג של אבו עביד בנבחרת, אפשר לומר בוודאות שיש לנו ארבעה בלמים הכי טובים בליגה וזה עוד לפני מריאנו באריירו שיכול גם לשחק כבלם ועשה זאת טוב בעבר", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע.

מהמשחק ביום ראשון בטרנר ימשיך להיעדר דור מיכה שקרע שריר. אריאל הרוש גם בחוץ אחרי שנפצע בכתפו ועמרי גלזר יפתח בתקופה הקרובה.

הערב תשחק הקבוצה בראשון לציון במשחק אימון שנועד לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו הרבה בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully