וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת העתק שהוגשה על פאטי והטעות עם מסי: ברתומאו משיב אש

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 12:17

נשיא ברצלונה לשעבר תוקף את לאפורטה ("הקבוצה לא על סף פשיטת רגל"), מגבה את קומאן, חושף שהוצעו 150 מיליון יורו על הקשר ומצהיר: "עשיתי הכל כדי להשאיר את ליאו"

בסוף החודש בברצלונה יציינו שנה מאז ז'וספ מריה ברתומאו התפטר מתפקידו כנשיא המועדון, אבל על שקט הוא ממש לא שומר. מאז עזיבתו וכניסתו של ז'ואן לאפורטה תפקיד, זכינו לשמוע פעמים רבות את ברתומאו שכלל לא חוסך בביקורת על ההנהלה הנוכחית.

ברצלונה אישרה לאחרונה שהיא נמצאת בגירעון של 451 מיליון יורו, כפי שלאפורטה הצהיר בעצמו בחודש אוגוסט וכמובן האשים בכך את ברתומאו וההנהלה הקודמת, אבל בין השניים יש בעיקר מחלוקת אחת: בעוד לאפורטה מאשים את ברתומאו ואנשיו בעזיבת ליאונל מסי, בריאיון ל"ספורט" טען הנשיא לשעבר אחרת.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
טוען שלא היה נותן לזה לקרות. ברתומאו על מסי/רויטרס

"רונאלד קומאן הוא מי שאיבד את ליאונל מסי. אני כנשיא לא רציתי שהוא יעזוב ועשיתי הכל לשם כך, את כל המאמצים האפשריים, ולאו אכן נשאר במועדון. הוא חשב שזה יהיה טוב עבורו וגם עבור המועדון שהוא יישאר, אבל הקיץ החליטו שהוא יעזוב ועבורי זו נראית החלטה רעה", אמר ברתומאו שנפרד מברצלונה אחרי 20 שנים, "לשחק בלי ליאונל מסי בקבוצה זה אומר שצריך לשנות כמעט את הכל".

בניגוד ללאפורטה, על אף שהאחרון לא פיטר את רונאלד קומאן מתפקיד המאמן בניגוד לכל הדיווחים, ברתומאו יצא להגנת קומאן: "הוא הגיע למועדון בתקופה מאוד מאתגרת ואחרי תבוסות קשות, אבל לקח על עצמו את האתגר. בעונה הראשונה שלו הוא עשה עבודה טובה, הקבוצה זכתה בגביע ואני לא יודע לומר איך לא זכינו באליפות. זה מאוד מוזר לי מה שהם עושים לו אחרי עונה כזאת. צריך להיות סבלניים איתו ולאפשר לו לבנות קבוצה שאין לה יותר את השחקנים הכי טובים בעולם, אבל כישרון ברמות הכי גבוהות שיש. בליגת האלופות זה נכון שהסיפור הוא אחר לחלוטין, אבל ברצלונה חייבת לזכות באליפות ובגביע".

עוד בוואלה!

ליאונל מסי נגד השופט הברזילאי: "נראה שהוא עושה לנו בכוונה"

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה חוגגים עם אנסו פאטי. David Ramos, GettyImages
סירב לשחררו תמורת 150 מיליון יורו. אנסו פאטי/GettyImages, David Ramos

לסיום, נשאל ברתומאו על הצרות הכלכליות והבהיר: "ברצלונה לא על סף פשיטת רגל ואין שום חשש שהמועדון יתפרק. הקורונה גרמה להפסדים, אבל למועדון משאבים רבים ואין סכנה לפשיטת רגל. הניהול בתקופתי לא היה שערורייתי, בפורבס העריכו אותנו כמועדון בעל השווי הגבוה בעולם. הבעיה הייתה מגפת הקורונה שגרמה לפגיעה של 500 מיליון יורו בהכנסות, אחרת היינו מפסידים 50 בלבד.

"בקיץ 2020 קיבלנו הצעה טובה מאוד על אנסו פאטי, זו הייתה קבוצה אנגלית שהציעה 150 מיליון יורו עבורו וידענו שאם נמכור אותו נוכל לאזן את החשבונות שלנו, אבל לא הסכמנו להצעה כי מבחינתו הפרויקט היה בעדיפות עליונה וידענו שכהכל ייפתח נוכל לשחזר את רמת ההכנסות", הוסיף ברתומאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully