וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי נגד השופט הברזילאי: "נראה שהוא עושה לנו בכוונה"

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 10:15

ארגנטינה גברה 0:1 על פרו ועשתה צעד נוסף לעבר העלייה למונדיאל בקטאר, אך הפרעוש לא מרוצה. בתקשורת המקומית החמיאו לסקאלוני: "תקופה ליהנות ממנה"

"גולאסו, חגיגה נוספת וצעד נוסף לעבר המונדיאל בקטאר", זו הכותרת הבוקר (שישי) בעיתון הארגנטיני "OLE", אחרי שאלופת דרום אמריקה גברה 0:1 על פרו ואמנם נותרה במרחק 6 נקודות מברזיל שחגגה עם 1:4 על אורוגוואי, אך הגדילה את הפער מאקוודור ומקולומביה שבמקומות 3-4 ונפרדו בתיקו מאופס.

כדי להעפיל רשמית למוניאל, תזדקק ארגנטינה ל-10 נקודות בסך הכל בשבעת המשחקים שנותרו לה בקמפיין, מהם 2 נגד ברזיל שבמקום הראשון ואיבדה שתי נקודות בלבד. כמובן שתוצאות המשחקים האחרים בבית עשויים לגרום לכך שלליאונל סקאלוני ושחקניו יספיקו גם פחות מ-10 נקודות נוספות.

צפו בניצחון של ארגנטינה על פרו

תקציר: ארגנטינה - פרו 0:1/ספורט1
לאיונל מסי הפצוע ולצדו השופט הברזילאי ווילטון סמפאיו. Marcelo Endelli, GettyImages
לא מרוצה מהשופט הברזילאי. ליאונל מסי על הדשא אחרי תיקול נוסף/GettyImages, Marcelo Endelli

"רקדנו נגד אורוגוואי, ניצחנו את פרו שתמיד עושה לנו בעיות, לא הפסדנו כבר 25 משחקים - זו תקופה ליהנות ממנה", נכתבב בנוסף ב"OLE", מי היה מאמין ב-2018 שכל זה יקרה אחרי שלוש שנים? אנחנו לא מועמדים לזכות במונדיאל, אבל נגיע לקטאר ונתחרה בנבחרות כמו גרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה שחזקות מאיתנו בידיעה שאנחנו במסלול הנכון והכל בזכות סקאלוני", החמיאו למאמן שמונה מיד לאחר ההדחה ממונדיאל 2018 בשמינית הגמר.

מי שהיה פחות מרוצה מארועי הלילה באצטדיון המונומנטל, חרף הניצחון, היה ליאונל מסי. "הפרעוש" לא חסך בביקורת נגד השופט הברזילאי וילטון סמפאיו ואפילו העביר אותה דרך עמוד האינסטגרם: "היה לנו משחק מאוד קשה, הייתה רוח חזקה, פרו לא נתנה לנו יותר מדי שטחים ועם השופט הזה תמיד קורה אותו הדבר, נראה שהוא עושה לנו בכוונה. אבל היי, השגנו שלוש נקודות חשובות שמקרבות אותנו למטרה".

עוד בוואלה!

ברזיל וניימאר הפגיזו 1:4 על אורוגוואי, ארגנטינה לא עוצרת: צפו

לכתבה המלאה

ליאונל מסי מבקר את השופט הברזילאי בעמוד האינסטגרם

לאוטרו מרטינס, שנגיחה שלו הכריעה את ההתמודדות, הוסיף: "נגד אורוגוואי המשחק שלנו שטף יותר כי פרו סגרה אותנו, היא ידעה למה אנחנו מסוגלים כשנותנים לנו שטח, אבל כמו בכל משחק אנחנו תמיד מנסים למצוא את הפתרונות והצלחנו למצוא ולנצח. אנחנו שמחים מהניצחון וממצבנו בטבלה".

מאמנם של שני הכוכבים, סקאלוני, סיכם: "היינו תחת שליטה לכל אורך המשחק ותזכרו שזה היה משחק שלישי שלנו תוך ימים ספורים, וזה נורא לשחק שלושה משחקים בשבוע. אנחנו תשושים ולא מרוצים מהתוצאה, אבל פגשנו נבחרת חזקה וטובה ושמחים שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully