וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל וניימאר הפגיזו 1:4 על אורוגוואי, ארגנטינה לא עוצרת: צפו

עוד לילה סוער במוקדמות דרום אמריקה: הסלסאו נתנו הצגה במנאוס, ניימאר כבש ובישל פעמיים, ראפיניה השלים צמד וסיבך את אורוגוואי. ארגנטינה גברה 0:1 על פרו משער מצוין של לאוטרו, דרמה גדולה בקולומביה

משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 ברחבי העולם הגיעו לסיומם רק הבוקר (בין חמישי לשישי), כאשר נערך מחזור נוסף בדרום אמריקה. במוקד, ארגנטינה גברה 0:1 על פרו ושמרה על הרצף המרשים שלה, וברזיל הביסה 1:4 את אורוגוואי והיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מלהבטיח רשמית העפלה למונדיאל. כידוע, ארבע הראשונות בבית עולות אוטומטית לקטאר 2022, והחמישית תשחק בפלייאוף הבינלאומי. צ'ילה חזרה לתמונה בזכות 0:3 על ונצואלה והלחיצה מעט את אורוגוואי הדועכת.

ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה מול פרו. רויטרס
עוד ניצחון. מסי מול פרו/רויטרס
לאוטרו מרטינס חוגג עם שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
שער 17 בנבחרת. לאוטרו מרטינס/רויטרס

ארגנטינה - פרו 0:1

ניצחון דחוק אבל חשוב לאלופת דרום אמריקה. ארגנטינה הגדילה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-25, והיא ממשיכה במומנטום החיובי בהכנות לקטאר. הפעם לארגנטינה היה לא מעט מזל, כשפרו החמיצה פנדל במחצית השנייה ופספסה הזדמנות להשוות בדקה ה-64, אבל בסופו של דבר מה שהכריע את המשחק היה שער של לאוטרו מרטינס, שנגח היטב פנימה בדקה ה-43 ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. מרטינס, שכבש שער נגיחה נהדר, הוא הכובש המצטיין של ארגנטינה תחת סקאלוני, ויש לו 17 שערים ב-33 הופעות בינלאומיות.

בין ארגנטינה לברזיל עדיין מפרידות 6 נקודות, וכידוע הן עוד צריכות להיפגש לפחות פעם אחת בארגנטינה בחודש הבא אחרי שהמשחק ביניהן בחודש שעבר בברזיל פוצץ.

צפו בניצחון של ארגנטינה על פרו

תקציר: ארגנטינה - פרו 0:1/ספורט1

ברזיל - אורוגוואי 1:4

ניימאר חזר לחייך עם שער גדול ושני בישולים מצוינים, ראפיניה נתן הצגה מרשימה (צמד), השניים סחפו את ברזיל ל-1:4 על אורוגוואי, ובסטייל. ניימאר החל את החגיגה בדקה ה-10 עם פיניש קטלני, כשהוא עוצר על החזה, עובר את השוער וכובש מזווית קשה. ראפיניה הוסיף עוד שער בדקה ה-18 והשלים צמד בדקה ה-58 במתפרצת נהדרת מבישול יפה של ניימאר. לואיס סוארס עוד צימק (77), אבל נגיחה של גבריאל (83) מהקפצה של ניימאר השלימה את החגיגה הגדולה במנאוס שבאמזונס. "לא אשכח את הלילה הזה", אמר ראפיניה בסיום, "זה חלום שלי, לכבוש בנבחרת".

הסלסאו איבדו השבוע את המאזן המושלם במוקדמות עם 0:0 בקולומביה, אבל חזרו למסלול הניצחונות במשחק ראשון שלהם עם יתרון של קהל ביתי מאז פרוץ משבר הקורונה. מנגד, אורוגוואי רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, ותקווה להתאושש לפני שיהיה מאוחר מדי.

צפו ברביעייה של ברזיל מול אורוגוואי

תקציר: ברזיל - אורוגוואי 1:4/ספורט1
ניימאר, גבריאל, חוגגים במדי נבחרת ברזיל. רויטרס
כן, הוא חזר ליהנות. ניימאר/רויטרס

קולומביה - אקוודור 0:0

זה אמור היה להיות משחק מרתק בין שתי נבחרות שנאבקות על אחד מארבעת הכרטיסים הישירים למונדיאל, אבל הוא הסתיים ללא שערים. בדקה ה-100 של המשחק התחוללה דרמה גדולה בבראנקייה: יירי מינה כבר חגג שער ניצחון לפני הסיום והקפיץ את הקהל, אבל השער נפסל בגלל נגיעת יד. השתיים עדיין במקומות השלישי והרביעי בבית.

צפו בדרמה של קולומביה בבראנקייה

תקציר: קולומביה - אקוודור 0:0/ספורט1

צפו בניצחון הגדול של צ'ילה

תקציר: צ'ילה - ונצואלה 0:3/ספורט1

משחקים נוספים

בוליביה - פרגוואי 0:4
צ'ילה - ונצואלה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully