וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הפרת צו: בית המשפט במדריד דורש מלוקאס הרננדז לרצות שנת מאסר

שחקן ההגנה של באיירן מינכן ונבחרת צרפת נדרש להגיע לבירת ספרד בשבוע הבא במטרה שיתחיל לרצות את עונשו, עורכי דינו הגישו ערעור דחוף. קבוצתו כלל לא ידעה על כך

בלם באיירן מינכן והזוכה הטרי עם נבחרת צרפת בליגת האומות, לוקאס הרננדז, התבקש להגיע למדריד ב-19 באוקטובר, משמע בעוד שישה ימים, במטרה לבחור היכן הוא רוצה לרצות את עונשו ולהתחיל מאסר בפועל שיימשך שנה, כך על פי העיתון הספרדי "אס". עורכי דינו הגישו בקשה לערעור דחוף, אחרי שערעורם הראשון כבר נדחה.

לוקאס הרננדז, בלם נבחרת צרפת. Jonathan Moscrop, GettyImages
יישב שנה מאחורי סורג ובריח? לוקאס הרננדז/GettyImages, Jonathan Moscrop

הרננדז, יליד מארסיי שעבר עם הוריו לספרד בגיל 4 ולמעשה שיחק כל חייו במדינה, הואשם בפברואר 2017 בתקיפת בת זוגו ובהוראת בית המשפט לשניים הוצאו צווי הרחקה זה מזה והוא אף נענש בביצוע עבודות במשך 31 ימים. במפתיע, כעבור מספר חודשים השניים חידשו את הקשר ויצאו יחד לירח דבש, אלא כשהם חזרו ממיאמי למדריד המתינו להם כוחות משטרה בגין הפרת צו ההרחקה. השחקן נעצר והפרקליטות המקומית ביקשה להענישו במאסר בפועל לשנה.

עורכי דינו כבר אז ביקשו להמיר את העונש בעבודות שירות, אלא שבית המשפט סירב לבקשתם מכיוון שאת 31 ימי עבודות השירות שהוטלו עליו הוא לא ריצה כלל. משום שלא ציית להוראות בית המשפט, נדרש ממנו להגיע למדריד מיידית ולהתחיל לרצות מאסר בפועל.

ב"אס" גם ציינו כי ייתכן שבית המשפט יקבל את ערעורו של לוקאס הרננדז בן ה-25, אבל לא מן הנמנע שהוא בכל זאת יישב מספר ימים מאחורי סורג ובריח, עד אשר תתקבל הכרעה. עוד נכתב כי בבאיירן מינכן טענו שהסיפור לא מוכר להם, חרף העובדה שהשחקן עודכן על כך בחודש שעבר, ב-14 בספטמבר, כך על פי "אס".

עוד בוואלה!

צרפת הפכה ל-1:2 על ספרד וזכתה בליגת האומות

לכתבה המלאה
תאו הרננדז שחקן ריאל מדריד (מימין) עם אחיו לוקאס הרננדז שחקן אתלטיקו מדריד. אינסטגרם, צילום מסך
שנה לא קלה ויום עוד יותר רע. האחים הרננדז ב-2017/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, אם זו לא בשורה מספיק קשה למשפחת הרננדז, היום גם נודע כי אחיו, תאו, חיובי לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully