וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרי יחתום על חוזה חדש, אגוארו כבש בבכורה הלא רשמית בברצלונה

הקשר בן ה-18 יישאר לפחות עד 2026 ולחוזהו יוכנס סעיף שחרור אסטרונומי, החלץ שיחק חצי שעה נגד קורנייה במשחק שנערך למענו ובו הוא מצא את הרשת

"עשן לבן בברצלונה", זו הכותרת של האתר "ספורט" הבוקר (רביעי) לאחר שהושג סיכום עם הקשר פדרי על הארכת חוזהו. היהלום בן ה-18, שבעונה שעברה עלה לבוגרים בשורות הבלאוגרנה וכבר ביסס את מעמדו כשחקן הרכב קבוע גם בנבחרת ספרד, יחתום על הארכת חוזה בתמורה לשדרוג ניכר בשכרו - וסעיף שחרור שיקשה מאוד על קבוצות הצמרת העולמית להעביר אותו מהקאמפ נואו.

פדרי, שביורו האחרון החמיץ דקה אחת בלבד לכל אורך הטורניר, כולל שלושה משחקים שנכנסו להארכה עד שספרד הודחה בפנדלים על ידי איטליה בחצי הגמר, המשיך ישר אחרי אליפות אירופה למשחקים האולימפיים בטוקיו וגם שם כמעט שלא נח, לצערו בטורניר נוסף שהסתיים בהפסד דרמטי, בגמר נגד ברזיל.

פדרי, קשר ברצלונה. David Ramos, GettyImages
סעיף שחרור אסטרונומי בחוזהו החדש. פדרי/GettyImages, David Ramos

לפי הדיווח, ברצלונה תודיע על הארכת חוזהו של פדרי ביום שישי. חוזהו המקורי אמור היה להסתיים ב-2024, אלא שכעת הוא יוארך עד 2026 וסעיף השחרור שלו יעלה ב-600 מיליון יורו, מ-400 למיליארד.

ועוד בברצלונה, אחרי שנודע אתמול שעוסמאן דמבלה וסרחיו אגוארו שבו לאימונים, היום החלוץ הארגנטינאי שהצטרף ללא תמורה ממנצ'סטר סיטי לקח חלק במשחק הכנה שתוכנן במיוחד עבורו. הוא פתח בהרכב נגד קורנייה מהליגה השלישית בטיבה בספרד ולמעשה הייתה זו הופעת בכורה לא רשמית של סרחיו אגוארו, ששיחק 30 דקות והוחלף אחרי שהבקיע.

שיחק וכבש. אגוארו בבכורה הלא רשמית בברצלונה

לא מן הנמנע שהארגנטינאי ייכלל בסגל הקבוצה במשחק ביום ראשון נגד ולנסיה ושלושה ימים לאחר מכן נגד דינמו קייב בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully