וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "עובד על הבעיטה באימונים", דשאן: "היעילות שלו מרשימה"

אחרי הזכייה בליגת האומות, החלוץ שכבש שער מרהיב והפך לכדורגלן הצרפתי המעוטר ביותר בכל הזמנים זוכה לשבחים: "זה היה ערב חלומי". המאמן: "זה לא אותו שחקן מ-2015". פוגבה: "גאה בחברים". וגם: הנתון המדהים של אמבפה

תקציר: צרפת - ספרד 1:2/ספורט1

אלופת העולם בכדורגל, נבחרת צרפת, הוסיפה לעצמה אמש (ראשון) גם את התואר מחזיקת ליגת האומות, אחרי ניצחון 1:2 על ספרד בגמר שנערך בסן סירו. כמו בחצי הגמר, ה"טריקולור" מחקו פיגור וביצעו מהפך, כשהאחראים לכך היו קארים בנזמה וקיליאן אמבפה שהבקיעו את השערים והעניקו לנבחרת של דידייה דשאן את הגביע.

בנזמה לא רק הבקיע את השער היפה ביותר במשחק, אלא גם הפך לכדורגלן הצרפתי המעוטר ביותר בכל הזמנים, עם תואר מספר 27 בקריירה. חלוץ ריאל מדריד נבחר לאיש המשחק והמשיך בקצב המסחרר שלו מפתיחת העונה, כאשר מאזנו עומד על 12 שערים ושמונה בישולים ב-15 משחקים בכל המסגרות. "זה היה ערב חלומי, ברמה האישית והקבוצות. מאוד רציתי לזכות בתואר עם נבחרת צרפת", אמר בנזמה בסיום. "זה לא היה קל, אבל הראנו את האופי של הקבוצה הזו, הקבוצות הגדולות לא נכנסות לפאניקה. נחגוג, נתכונן לגביע העולם ונסע להתחרות גם עליו".

קארים בנזמה נבחרת צרפת חוגג. רויטרס
נבחר לאיש המשחק. בנזמה/רויטרס

"אני גאה ומאושר", הוסיף בנזמה. "משמח אותי שהצגנו יכולת גבוהה גם בחצי הגמר וגם בגמר, זה לא עניין של מה בכך בטח כשמדובר בשני משחקים מכריעים. כן, אני מרוצה מעצמי, אני עובד קשה ורואים את זה. לא קל לחזור לנבחרת ועוד להיות דומיננטי, ואני שמח שזה קורה. הזכייה בתואר עשתה אותי רעב יותר להצלחות עם הנבחרת, לה יש פוטנציאל אדיר".

עוד אמר החלוץ: "השער שכבשתי? אני עובד עליו באימונים, אבל בועט בדרך כלל לקורה הקרובה. האמת שעוד בחימום עבדתי על הבעיטה הזו וכבשתי כמה שערים דומים. אני שמח שזה הצליח לי גם במשחק עצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"אני לא יודע אם נכון להגיד שלא שלטנו", הודה דידייה דשאן. "כן, אחרי 20 דקות קצת הפסקנו לשחק, אבל חזרנו לעניינים במהרה. במחצית, החלטנו לקחת סיכון וללחוץ אותם גבוה, ונראה שזה השתלם. לספרדים תמיד יש מונופול על הכדור, אבל גרמנו להם לטעות לא מעט בכך שהיינו אגרסיביים הרבה יותר".

המאמן דיבר על בנזמה: "הוא שחקן חשוב מאוד לנבחרת הצרפתית, והוא הוכיח זאת פעם נוספת. אני מאושר עבורו ועבור כל השחקנים על ההישג הנהדר. היעילות שלו מרשימה, אין ספק שלא מדובר באותו שחקן מ-2015. הוא חד ובוגר יותר".

פול פוגבה סיכם: "זה נכון שלא היינו טובים במחצית הראשונה, בה שלטה ספרד. ניסינו להגיב אחרי השער, ידענו שעלינו להשוות במהרה. נכון, ניצחנו, אבל עלינו להיות אפילו טובים יותר. בכל מקרה אני לוקח מהמשחק הזה את הניצחון ואת התואר כמובן, ומקווה שנמשיך בדרך הזו. אני גאה בחברים שלי".

אמבפה, מצדו, כיפר בימים האחרונים על הופעתו הגרועה ביורו 2020, עם שני שערים ושני בישולים שסייעו לנבחרתו להשיג את הגביע. מאזנה של צרפת במשחקים שבהם אמבפה מצא את הרשת עומד על 12 ניצחונות מ-12 משחקים.

אלופת העולם אמנם הודחה בידי שווייץ בשמינית גמר היורו האחרון, אך לא הפסידה בזמן החוקי ואחרי גמר ליגת האומות אמש, היא עומדת על רצף של 25 משחקים ללא הפסד - 17 מתוכם נגמרו בניצחון. המאמן דידייה דשאן חתום על הרצף הזה ועל ארבעה מתוך חמשת התארים הגדולים שצרפת זכתה בהם לאורך ההיסטוריה, שניים מהם כשחקן ושניים נוספים על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully