וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונס פורח בווילרבאן: "מה זה אומר על מי שוויתרו עליו?"

הרכז ששוחרר ממכבי תל אביב מוביל את הפתעת העונה שמלהיבה את צרפת, רגע לפני המפגש עם האקסית: "אני סוף סוף מרגיש מוערך"

18 נקודות, 3.7 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים, 58 אחוז לשתי נקודות, 54 אחוז מהשלוש, אלו הממוצעים הפנטסטיים של כריס ג'ונס בפתיחת העונה המושלמת של וילרבאן ביורוליג. מחר (חמישי, 21:00) הוא יארח את קבוצתו לשעבר מכבי תל אביב, וינסה לשים חותמת על מה שנכון לעכשיו, מסתמן כטעות הגדולה של הצהובים בקיץ.

הצהובים ויתרו על ג'ונס, שפחות התאים לשיטת המשחק של יאניס ספרופולוס ונתפס כרכז עם תקרה נמוכה יחסית, כדי להנחית את קינן אוואנס. המספרים המאכזבים של אוואנס עד כה - 3.3 נקודות בלבד בממוצע ביורוליג - מגדילים עוד יותר את התהיות בנוגע למהלך של הצהובים.

כך או כך, מכבי תל אביב הייתה הקבוצה היחידה שויתרה על ג'ונס. בקיץ דווח שהוא נמצא על הכוונת של קבוצות יורוליג בכירות כולל ברצלונה, אולם לבסוף הגיע לוילרבאן, ולפחות בינתיים נראה פשוט מצוין. אחרי שלושה מחזורים, היא סגנית המוליכה במפעל הטוב ביבשת, כשרק הפרש סלים פחות טוב משל מילאנו מונע ממנה את ראשות הטבלה.

שחקן וילרבאן כריס ג'ונס. Maja Hitij, GettyImages
מצא את המקום המושלם עבורו. כריס ג'ונס/GettyImages, Maja Hitij

אחרי הניצחון הגדול אתמול על אלופת אירופה אנאדולו אפס, בו קלע 16 נקודות והוריד 6 ריבאונדים, צייץ עיתונאי הכדורסל האירופי הבכיר צ'מה דה לוקאס: "העובדה שכריס ג'ונס הגיע לווילרבאן אומרת הרבה על הניהול הטוב של טוני פארקר, אבל גם מציגה את קבוצות היורוליג שוויתרו עליו באור רע מאוד".

ג'ונס אמר אחרי הניצחון אמש, בו הצרפתים חזרו מפיגור של 19 נקודות, ש"זו היה ניצחון של אופי. זה מראה כמה אופי יש לי ולנו. אנחנו מנסים לבנות משהו כאן. אפס היא האלופה, אז רצינו לתת את הכדורסל הכי טוב שלנו מולה. הגארדים שלהם קשוחים וחכמים ומשחקים כבר כמה שנים יחד, אבל פשוט היינו חזקים מאוד מנטלית ופיזית, נתנו הכל בהגנה, והשגנו את העצירות שרצינו מולם".

לצד היכולת הטובה ביורוליג, ג'ונס הולך ומסתמן כמנהיג של הקבוצה. הוא כבר חתום על שלשת ניצחון בליגה, ובריאיון שהעניק בשבוע שעבר אמר ספק בעקיצה למכבי תל אביב, "סוף סוף אני מרגיש מוערך. עושה לי טוב לדעת שסומכים עליי בקבוצה".

מאורע נדיר בצרפת: וילרבאן בכותרת הראשית, לפני ניימאר

כך או כך, רגע לפני המפגש עם הצהובים, צרפת מתלהבת מוילרבאן. הבוקר אירע מקרה חריג בתקשורת הספורט המקומית, כששער העיתון הנפוץ "ל'אקיפ" הוקדש לכדורסל, ענף משני למדי בצרפת. "כמו קבוצה גדולה", קרא שער העיתון, ונראה שהמפגש עם מכבי תל אביב בחמישי יעורר יותר עניין מבדרך כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully