וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בכורה לבלאט וזוסמן ביורוליג, אנאדולו ממשיכה להפסיד

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 23:15

אלבה ברלין ניצחה 70:84 את פנרבחצ'ה, זוסמן קלע 7. האלופה איבדה יתרון 19 והיא במאזן 3:0 לאחר הפסד 75:73 לוילרבאן

המחזור השלישי של היורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך כאשר פרט למשחק החוץ של מכבי תל אביב מול מילאנו נערכים חמישה משחקים נוספים. אלופת אירופה, אנאדולו אפס, עדיין ללא ניצחון לאחר הפסד 75:73 מול וילרבאן. אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט ניצחו גם הם לראשונה העונה לאחר 70:84 על פנרבחצ'ה.

באסקוניה השיגה גם היא ניצחון ראשון העונה, כשגברה 79:81 בתום דרמה על פנאתינייקוס. במשחק המוקדם השיגה קאזאן ניצחון ראשון העונה כשגברה על באיירן מינכן, שעדיין מחפשת את ניצחונה הראשון העונה.

אוניקס קאזאן - באיירן מינכן 70:73

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב כשהן מחפשות אחר ניצחונן הראשון העונה, וסגנית אלופת היורוקאפ היא זו שיצאה עם ידה על העליונה. האורחת הוליכה ביתרון דו ספרתי, שהגיעה בשיאו ל-16 הפרש, אך ריצת 0:13 של הרוסים החזירה אותם למשחק וסייעה להם ליטול את ההובלה. הקבוצה של ולדימיר פראסוביץ' השתלטה על המשחק, וגם ניסיון קאמבק מאוחר של הבווארים לא עזר להם, והם פותחים את העונה עם שלושה הפסדים בשלושה מחזורים. אייזיאה קנאאן הוליך את קלעי המנצחת עם 21 נקודות, כאשר מריו הזוניה הוסיף 15 מהספסל.

שחקן באיירן מינכן אותלו האנטר. דני מרון
באיירן עדיין ללא ניצחון. האנטר/דני מרון

צסק"א מוסקבה - זניט 67:77

האורחת הגיעה לבירת רוסיה לדרבי הרוסיות כשהיא מושלמת, בעוד צסק"א הגיעה במאזן של 1:1. לאחר פתיחה של 0:8 מצד הקבוצה של איטודיס, הצליחה זניט לחזור למשחק ולכפות משחק צמוד. טורניקה שנגליה היה האיש שעשה את ההבדל בין שתי הקבוצות כשקלע 33 נקודות להן הוסיף 8 ריבאונדים. במהלך הרבע הרביעי ברחה אלופת ה-VTB ליתרון דו ספרתי, ממנו זניט כבר לא הצליחה לחזור. וויל קלייברן הוסיף 16 נקודות עבור המנצחת, כאשר אלכסיי שבד הסתפק ב-8 בלבד. ג'ורדן לויד קלע 19 עבור האורחת, אך זה לא מנע ממנה הפסד ראשון העונה ביורוליג.

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "לא צריך לשפוט את כל הקבוצה בגלל הופעה אחת רעה"

לכתבה המלאה
טורניקה שנגליה, צסק"א מוסקבה. Anatoly Medved/BSR Agency, GettyImages
בכושר נהדר. שנגליה/GettyImages, Anatoly Medved/BSR Agency

אלבה ברלין - פנרבחצ'ה 70:84

המארחת עם ניצחונה הראשון במפעל, כאשר יובל זוסמן שפתח בחמישייה קלע 7 נקודות להן הוסיף 3 ריבאונדים. תמיר בלאט קיבל קצת פחות משש דקות ושוב לא קלע. אוסקר דה סילבה הוליך את קלעי אלבה עם 22 נקודות, כשמאודו לו תרם 21 נקודות מהספסל. לוק סיקמה הוסיף 13 עבור המנצחת, כשבצד השני 15 נקודות של ננדו דה קולו לא עזרו לטורקים, שרושמים הפסד שני ברציפות ביורוליג ויורדים למאזן שלילי.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. רויטרס
אלבה עם ניצחון ראשון העונה ביורוליג. זוסמן/רויטרס

וילרבאן - אנאדולו אפס 73:75

היריבה הקרובה של הצהובים פותחת את העונה בצורה נהדרת, והיא עדיין ללא הפסד גם לאחר המפגש עם אלופת היורוליג. מנגד, הקבוצה של ארגין עתמאן במצב לא טוב, והיא עדיין ללא ניצחון, שלושה מחזורים לתוך העונה. האורחת פתחה נהדר את המשחק והוליכה ב-19 הפרש בשיא, אך מספר ריצות של המארחת הצליחה לקרב אותה לאנאדולו, כשריצת 0:8 בפתיחת הרבע המכריע קבעה שוויון 67:67. בדקות הסיום הטורקים איבדו את הראש, בעוד וילרבאן נישאה על גלי המומנטום בדרך לניצחון מרשים ומפתיע. כריס ג'ונס הוליך את קלעי המנצחת עם 16, כשבצד השני 24 של ואסיליה מיציץ' לא מנעו מהאורחת הפסד שלישי בשלושה מחזורים.

שחקן אנאדולו אפס רודריג בובואה. Sonia Canada, GettyImages
אנאדולו עדיין ללא ניצחון. בובואה/GettyImages, Sonia Canada

באסקוניה - פנאתינייקוס 79:81

הבאסקים שפתחו את העונה בצורה רעה מאוד, והגיעו למשחק הערב מהמקום האחרון עלו בצורה שונה למשחק הערב ונראו אחרת מאשר בשני המחזורים הראשונים של העונה. סימונה פונטקיו ורוקאס גידראיטיס (16 כ"א) הוליכו את קלעי המארחת, אך ג'ייסון גריינג'ר היה מי שהכריע, כאשר דייק פעמיים מהקו 23 שניות לסיום והעניק לבאסקוניה יתרון. יואניס פפאפטרו החטיא ניסיון שלשה ופספס הזדמנות לנצח את המשחק, והקבוצה של דושקו איבנוביץ' עם ניצחון ראשון העונה ביורוליג.

משחקי יום רביעי ביורוליג:

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה (21:45)
ריאל מדריד - מונאקו (21:45)
ברצלונה - אולימפיאקוס (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully