וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לא צריך לשפוט את כל הקבוצה בגלל הופעה אחת רעה"

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 11:33

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החוץ הקשה מול מילאנו, המאמן לא רוצה להשתמש בהכנה הרעה כתירוץ ומודה: "אני יודע שאנחנו מכבי, וצריכים להביא תוצאות"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"צריך להיות חזקים מנטאלית, ומוכנים מנטאלית". ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שלישי, 21:30) את ארמני מילאנו באיטליה במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק במאזן 1:1 אחרי ניצחון ביתי על באירן מינכן והפסד ביתי לכוכב האדום בלגרד, ואילו מילאנו מושלמת אחרי שני מחזורים בזכות ניצחון ביתי על צסק"א מוסקבה וניצחון חוץ על באסקוניה.

מכבי קיימה היום את האימון המסכם בשעות הצהריים המוקדמות ביד אליהו והמריאה לאחר מכן לאיטליה, כשמחר היא תקיים אימון אחד בלבד במדיולאנום פורום. בקבוצה מקווים לשיפור משמעותי ביכולת מהמשחק נגד הכוכב האדום, ולהמשך העלייה ההגנתית שהוצגה נגד הפועל חיפה במוצאי שבת. אחרי המשחק תמריא הקבוצה לצרפת, להמשך השבוע הכפול ביורוליג, לקראת המשחק נגד וילרבאן ביום חמישי.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס יודע שלקבוצתו מצפה משחק קשה מאוד מול מילאנו: "אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה, שכולם מכירים את העוצמות שלה, וננסה להראות יכולת אחרת בהגנה, נצטרך להיות מרוכזים, מאורגנים, ובהתקפה נצטרך לשחק בחוכמה, לתקוף לצד הנכון, לנקודה הנכונה. אני מצפה מהשחקנים שלנו להראות נחישות, ולהילחם בשני צדי המגרש.

ההכנה הרעה? "אני לא רוצה להגיד שאנחנו לא מוכנים. אנחנו קבוצה חדשה, עם 8 שחקנים חדשים, וכדי שכולם יהיו מוכנים צריך לשחק עם מחשבה אחת. אבל אני יודע שאנחנו מכבי, וצריכים להביא תוצאות. מנגד נפגוש קבוצה שהייתה לה הכנה רגילה, יש לה בסיס של הסגל שמשחק יחד הרבה. לא צריך לשפוט את כל הקבוצה בגלל הופעה אחת רעה, אבל נצטרך להילחם.

"קבוצה כמו מילאנו זה אתגר גדול, יש להם מאמן מנוסה, שחקנים מצוינים וחזקים, אבל גם לנו יש שחקנים טובים ומנוסים, ונקווה שנהפוך לטובים יותר ויותר ככל שיעבור הזמן. צריך להיות חזקים מנטאלית, מוכנים מנטאלית, ולהתחיל בזה מול מילאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully