וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "תמיד הבקעתי נגד מכבי תל אביב, מקווה שגם כמאמן זה יבוא"

13.10.2021 / 10:00

מאמנה החדש של מכבי נתניה התראיין לאתר הרשמי והסביר מדוע הסכים לחזור ("לכל קבוצה אחרת בליגת העל הייתי מסרב"), סיפר על ציפיותיו ודיבר על יריבתו בשבת (20:30 בספורט4)

מכבי נתניה מציגה את בני לם כמאמנה החדש. מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי נתניה, אתר רשמי
הבכורה המחודשת בשבת נגד מכבי תל אביב/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי נתניה

מאמן מכבי נתניה החדש, בני לם, יערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שבת במשחק מסקרן נגד מכבי תל אביב (20:30, ספורט4). עוד לפני שיתייצב למסיבת עיתונאים חגיגית להצגתו, בריאיון לאתר הרשמי של המועדון, שיתף המאמן בחלק מתחושותיו והסיבות בגינן עזב את קבוצת הנוער של מכבי חיפה ולקח על עצמו את התפקיד המאתגר.

"אבא שלי זיכרונו לברכה היה 'שרוף' מכבי נתניה", סיפר לם, "אם היום הוא היה יודע שהבן שלו קיבל את הבוגרים של מכבי נתניה, יכול להיות שהוא היה מתהפך בקבר. זה הבית שלי, כל החיים שלי מגיל 10 שהתחלתי לשחק בילדים, נערים, נוער, ולקחתי אליפות בתור שחקן בנוער ובהמשך בבוגרים. בתור מאמן לקחתי את האליפות האחרונה של קבוצת הנוער. אחר כך הייתי מנהל מקצועי 10 שנים, יצאתי ובסוף חזרתי הביתה - אני מרגיש שאני אתן הרבה יותר בבית הזה ממקום אחר. בבית הזה אתן את החיים שלי בשביל להצליח".

על ההחלטה לחזור: "כאשר הודיעו לי שרוצים אותי כמאמן הקבוצה זה עשה לי טוב, הרגשתי שאני חוזר הביתה. כל החיים שלי הייתי במועדון הזה וכשהמועדון קורא לי אני מחוייב. אני מאמין שביחד עם השחקנים הטובים ועם הקהל שהוא מבחינתי השחקן מספר 12, אנחנו נצליח. קודם כל מדובר בסגירת מעגל מבחינתי. כל קבוצה בליגת העל שהייתה מבקשת ממני לבוא לאמן אותה - לא הייתי מסכים. זה ידוע שלא רציתי לאמן בוגרים והתעסקתי אך ורק במחלקת נוער, אבל ברגע שזו מכבי נתניה אני מרגיש שזה מועדון שנתן לי ואני רוצה להחזיר לו ולהצליח בו. זה הבית שלי, יש פה שחקנים שאימנתי אותם בגיל נוער וזו גם מבחינתי סגירת מעגל".

התחושות בקבוצה מאז שהגיע: "הרגשה מצוינת, השחקנים קיבלו אותי טוב ואני מרגיש גם את האווירה בקהל וסביב המועדון. יש אווירה טובה, יש תכונה טובה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ואני מאמין בשחקנים ובקבוצה שאנחנו ניראה טוב ונמשיך את הדרך אחרי הניצחון נגד סכנין. תמיד אמרתי שיש חומר שחקנים טובים, אני מאמין בשחקנים האלה ואם לא הייתי מאמין בשחקנים יכול להיות שלא הייתי מגיע. בגלל שאני מאמין בשחקנים ובצוות שיש לי ואני מאמין בקהל שייתן את הדחיפה - אני בטוח שנצליח לתת הרבה הנאה לקהל של מכבי נתניה".

עוד בוואלה!

יש כבר תפאורה מיוחדת: אוהדי נתניה בטירוף לקראת מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
בני לם מנהל מקצועי מכבי נתניה. קובי אליהו
לא היה עוזב את מכבי חיפה בשביל קבוצה אחרת. בני לם/קובי אליהו

לם נשאל לגבי הקבוצה שהוא רוצה לראות על המגרש והשיב: "אני מכיר בגדול את ה-DNA של המועדון, יודע מה הקהל רוצה ומה הוא צריך. נתניה זו עיר שתמיד סיפקה כדורגל התקפי ושמח. הסברתי לשחקנים דבר אחד - אני יודע מה הקהל של נתניה אוהב ורוצה: שנרוץ וניתן את ה-100 אחוז, גם אם חס ושלום יהיה איזה פנצ'ר בדרך. אני גם דוגל במשחק התקפי, כדורגל שמח ומהנה. הקבוצה צריכה להיות ביחד, גם האוהדים וגם השחקנים. אני מצפה מהאוהדים שגם אם חלק מהם לא אוהב את השחקן או אחר, שיסתכלו על המטרה והיא מכבי נתניה ואיך אנחנו מתאחדים כולם ביחד. אותו דבר גם לגביי, חלק רצו את בני לם וחלק לא רצו וזה בסדר, אבל מהיום שנבחרתי אני מצפה שכולם יהיו ביחד ויאחדו כוחות למטרה אחת - איך מכבי נתניה הולכת קדימה ממשחק למשחק ומביאה קהל שנהנה מהקבוצה".

לסיום נשאל מהו המשחק שהכי זכור לו בתור שחקן וענה ללא היסוס: "המשחק בשנת 82/83, ניצחון 10:1 בבלומפילד, מכבי נתניה - מכבי תל אביב מול 22 אלף איש. מוטל'ה שפיגלר מאמן אותנו, מכבי תל אביב במחזור השביעי במקום הראשון, מכבי נתניה במקום השני ביחס שערים. הכותרת הייתה שמוטל'ה אמר מכבי תל אביב מועדון גדול, מכבי נתניה קבוצה גדולה. מחצית ראשונה כבשתי שער בעונשין למשה מרכוס וגמרנו את המשחק ב-0:1. בתור שחקן כל משחק הייתי כובש שער נגד מכבי תל אביב, כל משחק הלך לי נגדם. אני מקווה שגם בתור מאמן זה יבוא".

  • עוד באותו נושא:
  • בני לם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully