וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: מרמנטיני ייעדר לפחות שבועיים, דנינו בספק לק"ש

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 9:34

קורצקי ייאלץ להסתדר בלי כמה שחקני הרכב פצועים, הקשר הברזילאי יחמיץ בוודאות את שני המשחקים הקרובים. הבשורה הטובה: פלקושצ'נקו חזר וצפוי לפתוח

הפועל חדרה פתחה בצורה יוצאת מהכלל את העונה ואחרי חמישה מחזורים היא ממוקמת במקום השלישי ועדין ללא הפסד. ביום ראשון תצא חדרה למשחק חוץ מול הפועל קרית שמונה והמאמן מנחם קורצקי ייאלץ להסתדר בלי כמה שחקני הרכב שנפצעו.

הקשר הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, שנפגע במשחק הקודם באשדוד, סובל מקרע קטן בשריר התאומים והוא צפוי להיעדרות של שבועיים לפחות. מרמנטיני יעבור השבוע בדיקה נוספת, כדי לקבוע סופית את חומרת הפציעה, אך הוא יחמיץ בוודאות את שני המשחקים הקרובים, נגד קרית שמונה והפועל תל אביב.

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. דני מרון
חזרתו היא תוספת כוח משמעותית. פלקושצ'נקו/דני מרון

גם הבלם עומר דנינו, שסובל מחבלה באיזור הברך, צפוי להחמיץ את המשחק נגד קרית שמונה. בצוות הרפואי עוד ינסו להכשיר אותו בימים שנותרו, אך נראה שבחדרה יעדיפו שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר והוא צפוי לקבל מנוחה. גם הקשר אביאל בן חמו, שהחמיץ את המשחק הקודם באשדוד, עדיין לא חזר לאימונים מלאים וגם הוא בספק גדול למשחק ביום ראשון.

מי שכן צפוי לשחק ואף לפתוח בהרכב הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שהחלים מפציעה ארוכה במפשעה ואף נכנס כמחליף בניצחון באשדוד. בשבועיים האחרונים חזר הקשר לפעילות מלאה ובחדרה אומרים שחזרתו היא תוספת כוח משמעותית לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully