וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב בינואר? סרחיו ראמוס עשוי לערוך בכורה בפ.ס.ז' ביום שישי

הבלם בן ה-35, שהצטרף הקיץ מריאל מדריד ועדיין לא זכה לשחק בעקבות פציעה בברך, עשוי להיכלל בסגל נגד אנז'ה. גם חואן ברנאט עשוי לשוב לסגל אחרי היעדרות בת שנה

סרחיו ראמוס מוצג כשחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
בפריז מחכים לו. סרחיו ראמוס/רויטרס

בתחילת השבוע עוד נטען באתר "GOAL" שפריז סן ז'רמן שוקלת פרידה מהבלם סרחיו ראמוס, שהצטרף בקיץ האחרון ללא תמורה עם סיום חוזהו בריאל מדריד וטרם ערך את הופעת הבכורה שלו בעקבות פציעה, אבל היום (שלישי) דווח ב"לה פריזיאן" שהבכורה שלו, לפחות בסגל הקבוצה מעיר האורות, עשויה להירשם ביום שישי במשחק הבית נגד אנז'ה (22:00).

כמו אחרי פגרת הנבחרות בחודש שעבר, המאמן מאוריסיו פוצ'טינו ככל הנראה יצטרך להסתדר במחזור הקרוב ללא שחקניו הדרום אמריקאים שמייצגים את נבחרותיהם - מדובר בכוכבים כמו ליאונל מסי, ניימאר, אנחל די מריה, קיילור נבאס, ליאנדרו פארדס ומרקיניוס שצפויים לשוב לצרפת רק ביום המשחק - אבל בהחלט ייתכן שהוא יזכה לקבל לראשונה את הבלם בן ה-35, שמשחקו האחרון היה ב-5.5.2021 עם הבלאנקוס בחצי גמר ליגת האלופות נגד צלסי, בעונה בה סבל מספר פציעות ואת החצי השני שלה פספס כמעט בצורה מוחלטת - למעשה הוא שותף בשבעה משחקים בלבד בשנת 2021.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן המורחק ביציע עם לאנדרו פארדס (מימין), חואן ברנאט. רויטרס
עם ניימאר ופארדס ביציע. בשישי גם ברנאט עשוי להיכלל בסגל/רויטרס

בנוסף לסרחיו ראמוס, שחקן נוסף שצפוי לשוב לסגל אחרי שהתאושש ממפציעה קשה הוא המגן חואן ברנאט, שקרע את הרצועה הצולבת בספטמבר 2020 וכעת עשוי לערוך בכורה מחודשת אחרי יותר משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully