וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר עשוי לפתוח בקישור, רוטנשטיינר: "סקוטלנד פייבוריטית"

קשר מכבי תל אביב מרשים באימונים ועשוי לפתוח כשבמקרה כזה פרץ ישמש כבלם לצד ניר ביטון ואבו עביד (שבת, 19:00)

מחזור 7הסתיים09/10/2021
סקוטלנד
  • מקגין (30)
  • דייקס (57)
  • מק'טומיניי (90)
2:3
  • (5) זהבי
  • (32) דאבור
נבחרת ישראל
דור פרץ קשר נבחרת ישראל/יניב טוכמן

נבחרת ישראל תתמודד מחר (שבת, 19:00) מול סקוטלנד בהמפדן פארק שבגלזגו בקרב ישיר על המקום השני בבית ו', בו דנמרק כבר פחות או יותר הבטיחה את ראשות הבית ואת הכרטיס הישיר למונדיאל. ישראל השיגה עד כה 10 נקודות מ-18 אפשריות, בעוד הסקוטים עם 11 במקום השני, ונותרו עוד ארבעה משחקים לסיום הקמפיין. המקום השני יעניק כרטיס למשחקי הפלייאוף, שם יצטרכו הנבחרות לנצח שתי יריבות נוספות כדי לעלות. בניגוד להפסד האחרון של ישראל בהמפדן פארק בפלייאוף מוקדמות היורו, הפעם האצטדיון יהיה מלא עם 52 אלף אוהדים מקומיים.

ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מוכן לקרב גדול. נאתכו במסיבת העיתונאים בגלזגו/אודי ציטיאט

מי שנראה טוב באימונים האחרונים הוא קשר מכבי תל אביב דן גלזר. הוא עשוי לקבל את חולצת ההרכב כשבמקרה כזה דור פרץ יירד למרכז ההגנה וישמש כבלם.

הערב הגיעו אל מסיבת העיתונאים הקפטן ביברס נאתכו והמאמן וילי רוטנשטיינר. נאתכו אמר: "אנחנו רוצים לתת הופעה טובה. אנחנו מאמינים בעצמנו. אני לא חושב שיש לנו מחסום דווקא במשחקי חוץ. יחסי הכוחות די צמודים. אין פייבוריטית מובהקת למשחק הזה. אני מאמין בשחקנים שנמצאים פה. יש לנו נבחרת מגובשת וביחד. עם קצת מזל נעשה את זה. ברמה האישית, אני כבר לא צעיר וזה מאוד חשוב לי להגיע לטורניר גדול. אם נעפיל זה יהיה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. חובת ההוכחה היא עלינו, יש לנו אפשרות לעשות היסטוריה".

מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר אמר: "אני כבר מרגיש בבית באיצטדיון הזה. הגענו לכאן ביום שני. עכשיו אנחנו צריכים לתת הכול ולעשות את זה. האיצטדיון יהיה מלא וזה יהווה יתרון עבור סקוטלנד. אם סקוטלנד תנצח, היא תעלה לפלייאוף. אנחנו צריכים לנצח. הקדשתי הרבה מחשבה להחלטה על ההרכב. שיתפתי את חברי הצוות שלי ובסוף החלטתי אבל לא אשתף כמובן כרגע. אם נסיים את הבית לפני סקוטלנד זו תהיה הצלחה גדולה. סקוטלנד פייבוריטית בעיניי. אנחנו יכולים רק להרוויח מחר. לא רק ערן זהבי ישחק מחר. לבד הוא לא יוכל לנצח. הוא דוגמא לכולם. איך שהוא מתאמן ואיך שהוא משחק".

הרכב משוער, ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איאד אבו עביד, ניר ביטון, דור פרץ, סאן מנחם, דן גלזר, ביברס נאתכו, מנור סולומון, מונס דאבור, ערן זהבי.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יבריק בסקוטלנד? סולומון/אודי ציטיאט
גוני נאור שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יקבל הזדמנות בזימון הראשון? נאור/אודי ציטיאט
איתמר ניצן שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
חיוכים במחנה הישראל. ניצן/אודי ציטיאט
שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מצב רוח טוב. וייסמן/אודי ציטיאט
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
צפוי לפתוח בחוד לצד זהבי. דאבור/אודי ציטיאט
ליאל עבדה שחקן נבחרת ישראל. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
מכיר את האווירה היטב. עבדה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
מצב רוח טוב באימון המסכם. זהבי/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group
ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
צפוי לפתוח במרכז ההגנה. ביטון/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group
שחקן נבחרת סקוטלנד קירן טירני. GettyImages
צפוי לפתוח כבלם בצד שמאל. טירני/GettyImages

בסקוטלנד חולמים לעלות לטורניר גמר שני ברציפות אחרי העלייה ליורו האחרון, בין היתר על חשבון ישראל, ויודעים שניצחון יקרב אותם מאוד אל הבטחת המקום השני. לאחר המשחק מול ישראל, מחכים לסקוטים משחקים מול איי פארו ומולדובה החלשות ובמקרה של ניצחון על ישראל יהיה להם פער של ארבע על פניה ועל פני אוסטריה (אם זו תנצח) ויחס ראש בראש עדיף על השתיים, מה שיוצר כביכול יתרון של חמש נקודות. בנוסף, אוסטריה וישראל עוד צריכות לשחק אחת נגד השנייה.

בסקוטלנד לא צפויות הפתעות גדולות בהרכב. קרייג גורדון הוותיק יישאר בשער בעוד שלישיית הבלמים תורכב מסקוט מקטומיניי במרכז ולצידו קירן טירני בשמאל וג'ק הנדרי בימין. הקישור צפוי להיות מורכב מבילי גילמור הצעיר כשלידו קאלום מקגרגור, ולפניהם ג'ון מקגין. הקפטן אנדרו רוברטסון ישחק כקיצוני שמאל וסטיבן אודונלד מימין. שני החלוצים יהיו צ'ה אדמס ולינדון דייקס.

"משחקי העבר מראים שכנראה יהיה משחק צמוד. אין הרבה הבדל בין הנבחרות, יהיה משחק טוב ואנחנו מצפים לו", אמר המאמן סטיב קלארק לקראת המשחק, "הפעם יהיה שונה כי האמפדן פארק יהיה מלא, זה לא היה בקדנציה שלי עד עכשיו ומעניין אותי אם תהיה לזה השפעה. זה מרגש עבורי, פעם ראשונה כמאמן שארגיש את האמפדן פארק מלא, השחקנים מצפים לזה וזה נותן לנו אקסטרה".

הרכב משוער, סקוטלנד: קרייג גורדון, סטיבן אודונל, ג'ק הנדרי, סקוט מקטומיניי, קירן טירני, אנדרו רוברטסון, בילי גילמור, קאלום מקגרגור, ג'ון מקגין, לינדון דייקס, צ'ה אדמס.

הרכבי הקבוצות

שופט: שימון מרצ'יניאק (פולין)
אצטדיון: המפדן פארק (גלזגו)
קהל: 52000

במחזור הבא ישראל תארח את מולדובה החלשה, סקוטלנד תצא לאיי פארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully