וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5 קליל לאנגליה באנדורה, לבנדובסקי לא כבש ב-0:5 של פולין

צ'ילוול (19), סאקה (40), אברהם (59), וורד-פרוס (79) וגריליש (86) הבקיעו לשלושת האריות, זוכה נעל הזהב לא מצא את הרשת במשחק מול סן מרינו במהלכו פביאנסקי נפרד. שטקוס הדף פנדל בניצחון ליטא, ניצחונות יקרים גם לסרביה, אלבניה ושבדיה

אנדורה - אנגליה 5:0/ספורט1

פרט למשחקים בבית הישראלי, שם דנמרק ואוסטריה ניצחו בקלות, נערכו היום (שבת) שלל מפגשים במוקדמות המונדיאל באירופה ובמוקד היו המשחקים בבית ט', שם אנגליה לא התקשתה להביס 0:5 בהרכב משני את אנדורה במשחק חוץ ובמקביל פולין הביסה את סן מרינו באותה התוצאה, על אף שרוברט לבנדובסקי במפתיע לא כבש.

ג'יידון סאנצ'ו ובוקאיו סאקה, שחקני נבחרת אנגליה. David Ramos, GettyImages
ניצחון קליל בהרכב משני. סאנצ'ו וסאקה חוגגים באנדורה/GettyImages, David Ramos

אנדורה - אנגליה 5:0

כ-24 שעות אחרי ששריפה פרצה במגרש בנדורה והעמידה את קיום המשחק בספק, שלושת האריות, כהרגלם, טיילו במוקדמות. גם בהרכב משני, ללא הארי קיין ורבים מכוכביו של גארת' סאות'גייט, הם לא התקשו לנצח 0:5 את אנדורה החלשה ואנגליה כעת עם שישה ניצחונות ותיקו בשבעה מחזורים, בדרך הבטוחה למונדיאל.

פיל פודן, קשר נבחרת אנגליה. Pedro Salado/Quality Sport, GettyImages
כדורי עומק פנטסטיים. פיל פודן/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport

מהלך משחק:

דקה 19, 0:1 לאנגליה: תחילה הדגל הורם בטענה לנבדל, אך שופטי המסך התערבו, השופטת קטרינה מונזול הצביעה על נקודת האמצע והשער אושר. כדור ארוך פנטסטי של פודן מצא את סאנצ'ו במרכז הרחבה, האחרון הוריד בעקב למגן בן צ'ילוול שמקרוב כבש שער קל.

דקה 40, 0:2 לאנגליה: שלושת האריות שוב חתכו את כל מרכז השדה של אנדורה בדרך לרשת ושיב היה זה פודן הארכיטקט. הקשר מצא את בוקאיו סאקה, שבעט כדור עוצמתי לפינה הקרובה והכפיל את יתרון האורחת.

טמי אברהם, חלוץ נבחרת אנגליה. Michael Regan, GettyImages
שלח רגל ארוכה והבקיע. טמי אברהם/GettyImages, Michael Regan

דקה 59, 0:3 לאנגליה: בישול שני לסאנצ'ו, הפעם לאברהם. קשר מנצ'סטר יונייטד הרים משמאל, החלוץ הקדים את ההגנה ושלח רגל ארוכה כדי לכבוש שער ראשון במשחקו הראשון בקמפיין.

דקה 79, 0:4 לאנגליה: ג'ק גריליש עלה מהספסל בדקה ה-72 ומיד השפיע. הוא הוכשל בבירור ברחבה וג'יימס וורד-פרוס זכה לבעוט מ-11 מטר, אולם לא הצליח להכניע את השער בניסיון הראשון ורק הכדור החוזר שהגיע אליו הסתיים בבעיטה שנכנסה לרשת.

דקה 86, 0:5 לאנגליה: גריליש ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו והפעם הוא גם חתום על השער הקל, שהחל במתפרצת שהוציא השוער שלו סם ג'ונסטון - שזוכה לבישול ראשון במדים הלאומיים.

שחקני נבחרת פולין. רויטרס
פולין חגגה, אך במפתיע לבנדובסקי לא היה בין הכובשים/רויטרס

פולין - סן מרינו 0:5

רוברט לבנדובסקי וחבורתו ניצלו ברגע האחרון מהפסד כפול מול אנגליה במחזור הקודם עם שער שוויון בתוספת הזמן והיום הגיעה ההתפוצצות מול היריבה הנחותה בבית. במפתיע, למרות 0:5 מצוין, דווקא לבנדובסקי לא הצליח למצוא את הרשת ב-66 הדקות ששיחק, אז הוחלף על ידי פאולו סוזה. מתוך מחשבה על המשחק הקריטי נגד אלבניה בעוד שלושה ימים.

שחקן נוסף שפתח והוחלף בפולין היה השוער לוקאש פביאנסקי, שבגיל 36 עמד בפעם האחרונה בין הקורות במדי נבחרתו. פביאנסקי, שכבר איבד את אפודת השוער ראשון בפולין, זומן במיוחד למשחק נגד סן מרינו כדי לפתוח בהרכב ולקבל את אהבת הקהל בפעם האחרונה בזירה הבינלאומית, וכשהוחלף בדקה ה-57 פרץ בבכי וזכה לתשואות הקהל.

לוקאש פביאנסקי במשחק הפרישה מנבחרת פולין. רויטרס
לא הצליח לעצור את הדמעות. פביאנסקי יורד בפעם האחרונה כשוער הלאומי של פולין/רויטרס

מהלך משחק:

דקה 10, 0:1 לפולין: המארחת עלתה ליתרון מהיר וקל. פז'מיסלב פלאחטה הרים מאגף שמאל, קרול סבידרסקי נגח מקרוב לרשת.

דקה 20, 0:2 לפולין: החגיגה המקומית נמשכת. קצפר קוזלובסקי בן ה-17 פתח מבערים באגף ימין, חדר לרחבה והעביר רוחב שהסתיים בשער עצמי מביך של מירקו פלאצי.

דקה 51, 0:3 לפולין: האדומים לבנים עם עוד שער קל. ערבובייה ברחבה החלה כתוצאה מכדור קרן שהוגבה משמאל, בסופו של דבר הבלם תומאש קדזיורה בעט כדור חזק שנעצר רק ברשת.

דקה 84, 0:4 לפולין: אדם בוקסה, שעלה מהספסל 12 דקות קודם לכן, הצטרף לחגיגה וכבש את הרביעי של נבחרתו.

דקה 90, 0:5 לפולין: פיונטק השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן.

צפו בניצחון אלבניה בחוץ על הונגריה

תקציר: הונגריה - אלבניה 1:0/ספורט1

הונגריה - אלבניה 1:0
לאלבניה: ארמנדו ברויה (80

אזרבייג'אן - אירלנד 3:0
לאירלנד: קאלום רובינסון (7 ו-39), צ'ידוזי אוגבנה (90)

לוקסמבורג - סרביה 1:0

הסרבים אמנם עם משחק עודף, אבל במקום הראשון בבית. בזמן שפורטוגל קיימה משחק ידידות נגד קטאר ועל אף שהתקשו מאוד בלוקסמבורג, בדקה ה-86 הגיע הכוכב דושאן ולאחוביץ' והעניק לה את שלוש הנקודות היקרות ואת הפסגה. רק לפני חודש זה הסתיים ב-1:4 קליל, אבל הפעם לוקסמבורג עשתה חיים קשים לפרדראג ראיקוביץ' וחבריו.

אלכסנדר איסק שחקן נבחרת שבדיה עם סבסטיאן לארסון. רויטרס
שער אדיר. אלכסנדר איסק/רויטרס

שבדיה - קוסובו 0:3

ההפסד המפתיע ביוון במחזור הקודם קטע אומנם לשבדים את המאזן המושלם ומעט סיבך אותם בקרב על ראשות הבית מול ספרד, אבל גורל ההעפלה עדיין תלוי בהם בזכות הניצחון הביתי היום. אמיל פורסברג בפנדל (29), אלכסנדר איסק (62) בשער יפהפה בבעיטה לחיבורים ורובין קוואיסון (79) הבקיעו למקומיים והותירו את קוסובו עם ארבע נקודות בשישה משחקים. ספרד עדיין בפסגת הבית, אך עם נקודה אחת יותר משבדיה ומשחק עודף.

גאורגיה - יוון 2:0

יוון הפתיעה בגדול בחודש שעבר כשניצחה 1:2 את שבדיה והערב נהנתה מניצחון שני רצוף הודות לשער בדקה ה-90. אחרי שבמרץ השתיים נפרדו ב-1:1, הפעם יוון השכילה לקחת את הנקודות היקרות בזכות שערים של אנסטסיוס בקסטאס ודימיטריוס פלקאס, שניהם עמוק בתוספת הזמן של המפגש.

שחקן נבחרת בולגריה, דימיטאר אילייב. רויטרס
לא הצליח להכניע את שטקוס. אילייב מחמיץ/רויטרס

צפו בניצחון שווייץ על צפון אירלנד

תקציר: שווייץ - צפון אירלנד 0:2/ספורט1

שוויץ - צפון אירלנד 0:2
לשווייץ: סטיבן צובר (45), כריסטיאן פאסנאכט (90)

השוויצרים הרשימו מאוד ביורו, אבל מקרטעים בקמפיין הזה, שבו הם ייאבקו על המקום השני עם היריבה שלהם במשחק הזה. הנבחרת של יאקין סיימה ב-0:0 את שני משחקיה האחרונים - מול אלופת אירופה איטליה ולפני חודש מול אותה צפון אירלנד, שמבחינתה מדובר במשחק ההזדמנות האחרונה להשאיר סיכוי למקום השני.

ליטא - בולגריה 1:3

שוער הפועל תל אביב, ארנסטס שטקוס, עצר פנדל של האורחת ונבחרתו הפתיעה עם נקודות ראשונות וניצחון מרשים. שטקוס עצר בעיטה מ-11 מטר של דימיטאר אילייב בדקה ה-14, ובדקה ה-18 יוסטאס לסיצקאס העלה את המארחת ל-0:1. בולגריה לחצה במטרה למצוא שוויון ובדקה ה-64 קיריל דספודוב עקף את החומה בבעיטה חופשית ואיזן. הפיניש עם זאת, היה של פיודור צ'רניך, שכבש צמד בזק בדקות 82 ו-84 והשאיר את הנקודות בווילנה. יופי של ספתח למאמן הטרי, ולדאס איבנאוסקאס.

פינלנד - אוקראינה 2:1

אחרי חמש תוצאות תיקו בחמישה משחקים והפרש שערים של 6:6, ניצחון ראשון לאוקראינה בקמפיין. אחרי שעברו שני מפגשים נגד אלופת העולם צרפת בלי להפסיד, האוקראינים השיגו ניצחון בכורה מוצדק וטיפסו למקום השני בבית, מרחק ארבע נקודות מאלופת העולם. פינלנד, שכמו אוקראינה רשמה קמפיין מפתיע ביורו האחרון, לא נבהלה משערו המהיר של אנדריי ירמולנקו בדקה הרביעית וצהלה כשכוכבה טימו פוקי השווה ל-1:1 בדקה ה-29, אבל רומן יארמצ'וק הכריע את ההתמודדות בדקה ה-34.

צפו בתקציר: צמד לפרבליאק, שהוביל את בוסניה לניצחון בקזחסטן

צפו בתקציר: בוסניה ניצחה 0:2 בקזחסטן/ספורט1

קזחסטן - בוסניה 2:0
לבוסניה: סמאיל פרבליאק (25, 66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully