וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק הביסה את מולדובה 0:4 בחוץ, אוסטריה ניצחה 0:2 באיי פארו

הסקנדינבים שמרו על מאזן מושלם והם מרחק נגיעה ממונדיאל 2022 אחרי עוד שלוש נקודות קלילות. אוסטריה התקרבה לישראל

תקציר: איי פארו - אוסטריה 2:0/ספורט1

אחרי ההפסד הדרמטי של נבחרת ישראל לסקוטלנד בגלזגו, נערכו הערב (שבת) שני המשחקים הנותרים במחזור השביעי בבית ו' במוקדמות מונדיאל 2022. דנמרק ואוסטריה לא אכזבו כשצברו 3 נקודות כל אחת והראשונה קרובה מאוד להבטחת המקום בקטאר.

שחקן נבחרת דנמרק, סימון קיאר. רויטרס
הקמפיין המושלם נמשך. קיאר מפציץ מהנקודה הלבנה/רויטרס

מולדובה - דנמרק 4:0

מוליכת הבית ממשיכה לדלג למונדיאל, עם מאזן מושלם וביום שלישי היא תוכל להפוך לנבחרת הראשונה שמבטיחה את מקומה בקטאר, מלבד המארחת (בלגיה תוכל להקדים אותה). החבורה התוססת הביסה את מולדובה 0:8 בקופנהגן ולא ריחמה על יריבתה גם הפעם. הדנים אמנם המתינו 23 דקות עד השער הראשון, אבל אחר כך הגיע השיטפון. אנדראס סקוב אולסן (23), סימון קיאר (34, פנדל), כריסטיאן נורגור (39) ויואקים מיילה (44) קבעו 0:4 לפני הירידה למחצית. בחצי השני האדומים הורידו הילוך, המאמן קספר יולמאנד ביצע שינויים רבים והתוצאה נותרה בעינה. דנמרק עם 21 נקודות מ-21 אפשריות והפרש שערים 0:26. וואו.

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה לסקוטלנד 3:2 אחרי דרמה גדולה

לכתבה המלאה

איי פארו - אוסטריה 2:0

אחרי סבב המשחקים העגום בספטמבר, אוסטריה הגיעה לחופי הים הצפוני והורידה מעט לחץ עם שלוש נקודות. קונרד ליימר ניצל בישול של ארצ'אן קארה בתום מתפרצת, כדי לקבוע 0:1 לאורחת בדקה ה-26 ומרסל זאביצר הכפיל בדקה ה-48 ולמעשה חתם את התוצאה. למרות הניצחון, אוסטריה עם סיכוי נמוך מאוד לסיים כסגניתה של דנמרק. מצד שני, הכרטיס לפלייאוף כמעט מובטח לה בזכות התוצאות בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully