וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "הגיע הזמן לנצח בסקוטלנד". ביטון: "עבורי זה משחק בית"

6.10.2021 / 20:32

הנבחרת ממשיכה בהכנות לקראת "אחד המשחקים הכי חשובים בשנים האחרונות" בשבת ושמה דגש על המצבים הנייחים: "זו החוזקה שלהם". קשר מכבי תל אביב אופטימי: "כל המשחקים נגדם היו שקולים"

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

נבחרת ישראל מגבירה קצב, מתחילה להתרגל למזג האוויר בסקוטלנד ומרגישה את המשחק במוצאי שבת מתקרב. הערב (רביעי) קיימה הנבחרת את האימון השלישי בגלזגו באיצטדיון מרוחק מאוד ממרכז העיר בו היא מתאכסנת. דן גלזר סיפר על התחושות לפני האימון: "ביום שבת מצפה לנו אחד המשחקים החשובים שהיו לנבחרת ישראל בשנים האחרונות. אנחנו יודעים שיש עניין גדול לקראת המשחק בארץ ושמדינה שלמה נמצאת מאחורינו. בעזרת השם נעשה את העבודה. אנחנו לא בסגל מלא כאן, אבל אנחנו כבר מיום שני בגלזגו ומתכוננים בצורה הכי טובה שיש למשחק".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל בחימום. GettyImages
מרגיש בבית. ניר ביטון/GettyImages

גלזר הוסיף: "השחקנים מכירים היטב את סקוטלנד, עבדנו על כל הטעויות בדנמרק. אנחנו צריכים להשתפר במצבים נייחים, בעיקר כי זו נקודת חוזקה של הסקוטים. עם כל הכבוד לסקוטלנד, בכל המשחקים האחרונים בינינו לבינם המשחקים היו מאוד שקולים, הגיע הזמן לנצח בהמפדן פארק. התחושה הזו, שזה משחק מאוד חשוב, היא תחושה מאוד כיפית. בכדורגל תמיד יש לחץ".

עוד בוואלה!

לא מחוסן: וילי רוטנשטיינר כבר התרגל לתקשורת שמשמיצה אותו

לכתבה המלאה

ניר ביטון שעדיין לא יודע מי ישחק לצידו במרכז ההגנה סיפר: "עבורי זה משחק בית, אנחנו וסקוטלנד נפגשים כבר הרבה פעמים, יהיה ללא ספק משחק קשה והאיצטדיון יהיה מלא. יהיה לחץ של הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully