וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחוסן: וילי רוטנשטיינר כבר התרגל לתקשורת שמשמיצה אותו

6.10.2021 / 9:00

וילי רוטנשטיינר חוטף ביקורות מכל פינה, בזמן שהביא את הנבחרת למשחק על עלייה לפלייאוף המונדיאל וסידר עניין ופנטזיה לכלי התקשורת בשבוע מת של הכדורגל הישראלי. אז למה הוא ממשיך להיות שק חבטות?

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

מקנא בהצלחה של אלון חזן ורוצה להרוס את סיכויי הנבחרת הצעירה להעפיל לאליפות אירופה 2023, אלה שניים מהדברים שנאמרו על וילי רוטנשטיינר בימים האחרונים. כמה ביקורת. מפתיע שעדיין לא תוקפים אותו על זה שביקש להוציא את נבחרת ישראל לגלזגו כבר ביום שני ושרף את כספי ההתאחדות לכדורגל על שישה לילות במלון במרכז העיר היקרה. האמת היא שגם את זה כבר אמרו אתמול בכמה מקומות, כאילו שזה מפריע למישהו שהנבחרת סוף סוף יכולה להתאמן כמו שצריך עם המאמן שלה ולא להגיע, כמו במקרים רבים אחרים, לאיזה אימון וחצי ואז לעלות לכר הדשא.

דומה שמה שלא יהיה כאן ומה שלא יעשה רוטנשטיינר, יהיה כבר מה להגיד עליו. ביום שני בבוקר כשהיה בדרך לנתב"ג, מישהו תפס אותו והתחיל לספר לו שיש כלפיו טענות מכיוון מכבי תל אביב על הזימון של עידן נחמיאס וטענות מכיוונים אחרים על כך שלקח לנבחרת הצעירה את סוף פודגוראנו ודניאל פרץ. רוטנשטיינר ביקש לעצור את השיחה ואמר: "אם אצטרך לחשוב על מה שאומרים עליי, לא אהיה מרוכז במה שאני צריך לעשות וזה להוביל את הנבחרת לניצחון בסקוטלנד. אני כבר הבנתי שמה שלא אעשה, יהיו כלפיי ביקורות. עדיף שאתרכז בעבודה".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
גם במקומות שהכי מבקרים אותו, מרוצים שיש סיבה לשלוח שליח מתחילת השבוע כי יש על מה לשחק. רוטנשטיינר/אודי ציטיאט

רוטנשטיינר כבר התרגל, שלא לומר התחסן. כל מה שספג בימים האחרונים הצטרף לשק מלא שכלל את הטרונוית הקבועות: למה רפאלוב לא מוזמן לנבחרת, למה הנבחרת משחקת עם שלושה בלמים, למה ביברס נאתכו ממשיך לשחק, למה הוא החזיר את מונס דאבור לנבחרת ולמה הוא התעקש לסגור את התיק שלו כביכול ללא התנצלות. אה, והיה גם למה מרקו בלבול רק יושב ביציע כעוזר מאמן, למה הוא לא נתן למשה פרץ להופיע בבלומפילד, וכו' וכו'.

וילי רוטנשטיינר הוא לא המאמן הכי טוב שנחת למשרת מאמן נבחרת ישראל. הוא גם לא הצליח במשמרת שלו לפתור הרבה בעיות שיש לכדורגל הישראלי כבר שנים. גם אצלו כמו אצל אחרים אין לנבחרת יכולת להתמודד עם מצבים נייחים. למרות שהוא רץ עם שלושה בלמים, הנבחרת שלו לא השתפרה מבחינה הגנתית. הוא גם לא הצליח להוריד משהו מהתלות הגדולה שיש לנבחרת בערן זהבי.

אבל רוטנשטיינר שחוטף ויחטוף מחזיק השבוע בתמונה את כל תקשורת הספורט. בשבוע מת כזה מבחינת ספורט ישראלי, יש משחק נבחרת קובע ויש עם מה לפתוח מהדורות. כן, אנחנו עדיין בתמונת ההעפלה למונדיאל. גם במקומות שהכי מבקרים אותו, מרוצים שיש סיבה לשלוח שליח מתחילת השבוע כי יש על מה לשחק. הרי לא היינו רחוקים ממשחק לפרוטוקול בלבד בשבת הקרובה.

עוד בוואלה!

וייסמן וקינדה יצטרפו לאימונים. היומיים הקרובים יכריעו על הבלמים

לכתבה המלאה
שון וייסמן, נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
החלום נמשך, וזה גם בזכות המאמן. ישראל/ברני ארדוב

אבל הנה וילי רוטנשטיינר המושמץ, שחירב לנו את כל הכדורגל הנהדר שיצרנו לפניו, יכול לסיים עם הנבחרת במקום השני, לפני סקוטלנד ולפני אוסטריה. רוטשנטיינר, שכל כך הרבה חצי מטרה נורו לעברו, עוד יכול לעשות כאן את ההישג הכי גדול של הכדורגל הישראלי בעשורים האחרונים. נרצה או לא נרצה, הוא עדיין בתמונה.

נבחרת ישראל היא נבחרת בינונית ומטה באירופה. היא נשענת על חלוץ שעוד הרבה שנים לא יהיה לה עם יכולת לכבוש שערים כמעט מכל מצב. כל תחלואיה עדיין קיימים וספק אם אי פעם ישתפרו. אבל גם בזכותו אנחנו עוסקים השבוע באשליה שאנחנו יכולים להיות בקטאר 2022. כן, לוילי רוטנשטיינר יש חלק במשחק הזה, בחלום הזה - אפילו אם הוא מתעקש על שלושה בלמים, לא מזמן את רפאלוב, ושומו שמיים, הקפיץ לבוגרת שני שחקנים מהנבחרת הצעירה שבואו נודה על האמת, איש באמת לא יודע באיזה מפעל היא משחקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully