וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפוצ'טינו יהיו חיים קצרים בפ.ס.ז', הוא צריך להיזהר מזידאן"

חלוץ העבר אנטוניו קסאנו הפתיע בריאיון: "שמעתי דברים רעים על מאוריסיו, הוא לא עובד עם השחקנים על טקטיקה ומבקש מהם עצות. ממה שאני מבין, זה לא יחזיק עוד הרבה"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

פריז סן ז'רמן יצאה לפגרת הנבחרות אחרי הפסד בכורה העונה בליגה וכשליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה עוד רחוקים מאוד מלהציג שיתוף פעולה אידיאלי וכמעט שלא משלבים זה את זה במשחק ההתקפה, ונראה שבמועדון כלל לא מתעלמים מהבעיות הנראות לעין וכבר בוחנים אפשרויות לשינוי.

מאוריסיו פוצ'טינו, הארגנטינאי שהגיע לעיר האורות באמצע העונה שעברה ולא הצליח להוביל את הקבוצה לזכייה באליפות או בליגת האלופות, מתקשה עד כה לקחת את הקבוצה צעד אחד קדימה ואם מסתמכים על דבריו של חלוץ העבר אנטוניו קסאנו, כבר יש מאמן שממתין להתפתחויות.

ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה, שחקני פריז סן ז'רמן. KENZO TRIBOUILLARD, GettyImages
גם הם דורשים הרבה יותר. מסי, אמבפה וניימאר/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD

קסאנו בן ה-39, שפרש לפני כארבע שנים אחרי שנים מוצלחות מאוד באיטליה ושנתיים פחות טובות בלשון המעטה בריאל מדריד, טען בריאיון כי שמע על בעיות בפריז סן ז'רמן: "לפוצ'טינו יהיו חיים קצרים בפ.ס.ז'. שמעתי דברים רעים עליו. הוא בחור נהדר, אבל כמאמן הוא לא מקדיש זמן לטקטיקה, בעוד השחקנים מבקשים ממנו לעבוד על זה. הוא מבקש עצות מהשחקנים איך לשחק, דברים שאני לא מאמין", סיפר חלוץ העבר.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם עם זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הכיסא שלו מתחיל להתנדנד. פוצ'טינו מול זידאן/רויטרס

בנוסף לכך, קסאנו גם הבהיר שיש כבר מי שיושב בביתו וככל הנראה ממתין להתפתחויות, וזהו לא אחר מאשר זינדין זידאן שיודע כיצד סוחפים קבוצה כל הדרך לאליפות - גם כמאמן וגם כשחקן: "פוצ'טינו מעולם לא אימן קבוצה אלופה וכעת הוא מתקשה להוביל אחת עם סגל מבטיח מאוד. ממה שאני מבין, אם הדברים יימשכו באותה הדרך, הוא לא יהיה שם עוד הרבה זמן. שייזהר מזיזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully