וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו עונה לביקורות: "שונא לשחק בתור שחקן מטרה"

החלוץ החל את הקדנציה השנייה בצ'לסי בסערה, אך אחרי שבארבעת המשחקים האחרונים לא כבש הבהיר: "החוזקה שלי היא מול השער, אני מבקיע כי אני יודע קצת מהכל"

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 1:3/ספורט1

רומלו לוקאקו חזר לצ'לסי בקיץ האחרון בקול תרועה רמה ותמורת סכום אדיר של 115 מיליון יורו, אבל אחרי שכבש ארבעה שערים בארבעת משחקיו הראשונים במדים הכחולים, נרשמה ירידה ביכולתו. המאמן תומאס טוכל מנסה להשתמש בלוקאקו כשחקן מטרה שבין השאר גם מפנה שטחים לחבריו ולאחרונה נשמעו ביקורות על כך שהבלגי לא כבש או בישל בארבעה משחקים רצופים (פרמיירליג וליגת האלופות), מה שכעת הוביל לתגובת החלוץ.

"אני די גדול ולכן כולם חושבים שאני שחקן מטרה שיכול להחזיק את הכדור, אבל בחיים לא שיחקתי ככה ואני שונא את המחשבה הזו", אמר לוקאקו בריאיון לאתר אופ"א, "החוזקה הכי גדולה שלי היא שאני מסוכן כשאני מתקדם לעבר השער כי אני ממעט לבצע טעויות. אני יודע היכן למקם את עצמי ברחבה ואני יכול לעשות קצת מהכל, אני גם משחק בהתאם לסגנון של ההגנה היריבה. זו הסיבה שאני כובש הרבה שערים, כי אני יכול לעשות קצת מהכל".

כריסטיאן אריקסן ורומלו לוקאקו. Fassbender, GettyImages
אריקסן ולוקאקו בימיהם המשותפים באינטר/GettyImages, Fassbender

במהלך הריאיון גם נשאל לוקאקו על חברו הטוב כריסטיאן אריקסן, הקשר הדני ששיחק איתו באינטר וכזכור התמוטט במחזור הפתיחה של יורו 2020 מול פינלנד וחייו ניצלו בזכות הטיפול המהיר שכלל מכות חשמל: "היה לי מאוד קשה באותם ימים, כי בתקופה שלי באינטר אני ביליתי עם כריסטיאן יותר זמן מאשר עם אמא שלי, הבן שלי או אחי.

"היינו מתאמנים ונמצאים יחד ימים שלמים והחדר שלו היה צמוד לשלי, היינו משחקים 'קול אף דיוטי' ועושים דברים אחרים ביחד. כשהיינו בדרך לאצטדיון בסנט פטרסבורג, לא הייתי במצב רוח טוב ורציתי להדליק את עצמי אז החלטתי שלכל אורך היורו אשחק בשבילו - רציתי לתמוך בו ולהראות לו שאני איתו", סיכם חלוץ נבחרת בלגיה שסיים את אליפות אירופה עם ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully